شروع ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از 10 مهر

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیام نور، مجید صفاری نیا با عنوان اینکه ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از 10 مهر شروع گردیده و تا 24 مهرماه امسال ادامه خواهد داشت، گفت: آن دسته از دانشجویان دانشگاه که در مقطع کارشناسی دارای معدل 16، کارشناسی ارشد 17 و دکتری 17 هستند می توانند در مهلت عنوان گردیده، با مراجعه به سایت http://portal.saorg.ir جهت ثبت نام اقدام نمایند.

شروع ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از 10 مهر

وی اهداف این جشنواره را الگوسازی از دانشجویان نمونه، ترویج فرهنگ علم آموزی و پژوهش گری، ارتقاء انگیزه فعالیت های علمی و فرهنگی در دانشجویان، تشویق دانشجویان به پرورش همزمان ابعاد متعدد شخصیتشان در حوزه آموزش، پژوهش، فرهنگی و اخلاقی و راهنمایی دانشجویان برتر به فراوری محصولات متنوع علمی-پژوهشی(مقالات، تالیف کتب، طرح های پژوهشی) مطرح کرد.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور تاکید نمود: با توجه به پتانسیل بسیار خوب دانشجویان فرهیخته دانشگاه پیام نور در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی و ورزشی، از مسئولین مراکز و واحدها درخواست می گردد در خصوص اجرای درخور این جشنواره در سطح مراکز و واحد ها اهتمام ورزیده و اطلاع رسانی به موقع و مناسب را انجام دهند.

صفاری نیا اضافه کرد: داوری این جشنواری در آذر ماه و مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه با حضور رئیس جمهور در نیمه اول بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد. علاقه مندان می وانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22485299 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 115

به "شروع ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از 10 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام برای جشنواره دانشجوی نمونه کشوری از 10 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید