اسپونتیک وی بیشترین اثربخشی را در برابر نوع هندی کرونا دارد

به گزارش جعبه مهر، رئیس مرکز اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا گفت: واکسن اسپونتیک وی در مقایسه با سایر واکسن ها در برابر نوع هندی کرونا موثرتر است.

اسپونتیک وی بیشترین اثربخشی را در برابر نوع هندی کرونا دارد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، الکساندر گینسبورگ، رئیس مرکز اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی گامالیا گفت: واکسن اسپونتیک وی در مقایسه با سایر واکسن ها در برابر نوع هندی کرونا موثرتر است.

به گفته گینسبورگ، نخستین واکسن روسیه آنتی بادی های کافی برای مبارزه با سویه هندی ویروس کرونا فراوری می نماید.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای در حساب کاربری توییتر گفت: واکسن اسپونتیک وی در برابر گونه هندی کرونا موثرتر از هر واکسن دیگری است که نتایج مربوط به آن منتشر شده است.

اسپونتیک وی اکنون در حدود 60 کشور با جمعیت بیش از 1.5 میلیارد نفر ثبت شده است. بیش از 30 کشور نیز واکسیناسیون گسترده را با آن شروع نموده اند.

مجله پزشکی لنست که از معتبرترین و مشهورترین هفته نامه های پزشکی دنیا است با خاتمه دادن به شایعات درباره واکسن روسی اسپوتنیک وی اعلام نمود که این واکسن 91.6 درصد در مقابل بیماری کووید 19 مقاومت می نماید.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10341

به "اسپونتیک وی بیشترین اثربخشی را در برابر نوع هندی کرونا دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپونتیک وی بیشترین اثربخشی را در برابر نوع هندی کرونا دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید