الزام برنامه ریزی خیران در ایجاد اشتغال پایدار جوانان

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/گیلان فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، گفت: برنامه ریزی خیران در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از الزامات است.

الزام برنامه ریزی خیران در ایجاد اشتغال پایدار جوانان

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

عباس صابر در جلسه همفکری با خیران بندر مرزی آستارا که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: مسائل مردم در ایام کرونا در حوزه های مالی و معیشتی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه این مسائل در کنار تحریم های ظالمانه آمریکا سختی بیشتری را نیز بر خانواده ها تحمیل نموده است، ادامه داد: در امور خیریه و یاری به مردم، ملت جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در جهان می زنند.

وی با اشاره به اینکه در روزهای نخست انتشار ویروس کرونا، شهروندان آستارا بالغ بر 15 میلیارد ریال به بخش درمان این شهرستان اهدا کردند، اعلام نمود: ملت در کنار دولت و بالعکس برای توسعه کشور یاری می نمایند.

صابر با اشاره به اینکه بخش عمده ای از فقر، ناشی از آسیب های اجتماعی ماست، توضیح داد: اگر بسیاری از مباحث اجتماعی به خیرین سپرده گردد، مشارکت ها چشمگیر می گردد.

وی با بیان اینکه باید با برنامه در راستای ساماندهی خیران حرکت کنیم، اضافه نمود: از لحاظ حقیقی و حقوقی همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به همکاری با گروه های خیرین هستند.

فرماندار آستارا نیز کانالیزه کردن یاری ها را از اولویت ها دانست و توضیح داد: این مهم با نیازسنجی ممکن است.

وی اضافه نمود: هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادها باید در این زمینه پای کار باشند.

وی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح آجر به آجر در آستارا، گفت: اداره آموزش و پرورش این شهرستان رتبه اول استان گیلان را در مشارکت برای مدرسه سازی در قالب اجرای این طرح نیز کسب نموده است.

وی در انتها خواهان بهره مندی از ظرفیت اصحاب قلم و رسانه شد و اضافه نمود: خیران باید طرح ها و برنامه های جدیدی را در راستای ایجاد اشتغال به خصوص اشتغال پایدار جوانان داشته باشند.

به گزارش خبرنگاران، در این جلسه هر یک از خیران و پیشکسوتان فعال در کارهای خداپسندانه شهرستان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای تشویق آحاد مردم برای مشارکت هر چه بیشتر در کارهای خیرخواهانه در ایام کرونا پرداختند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8281

به "الزام برنامه ریزی خیران در ایجاد اشتغال پایدار جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام برنامه ریزی خیران در ایجاد اشتغال پایدار جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید