برخورد شدید اتوبوس با ایرباس ماهان در فرودگاه امام

به گزارش جعبه مهر، به گزارش صبحانه، شاید تکرار این موضوع که سر پا نگه داشتن هواپیماهای شرکت های مختلف ایرانی در شرایط تحریم و فشارهای ظالمانه غرب علیه مردم کشورمان چقدر سخت و احتیاجمند مدیران مجرب و متخصصان حرفه ای است، حرفی تکراری و مورد تایید همه مردم و مسئولان باشد اما گاهی قدر نشناختن چنین موضوعی، احتیاج به تکرار آنرا ضروری می نماید.

برخورد شدید اتوبوس با ایرباس ماهان در فرودگاه امام

حوادث هوایی و زمینی جزئی از تاریخ هوانوردی هستند و علی رغم همه مسائل صنعت هوانوردی کشورمان در تامین قطعات مورد احتیاج، هنوز هم خطوط هوایی کشورمان از بهترین و امن ترین خطوط در جهان محسوب می شوند اما تکرار حوادث زمینی در ایران، زحمات و هزینه های فراوانی را به دنبال دارد.

هر از چند گاهی، خبری از تصادف وسیله ای نقلیه با یکی از هواپیماهای کشورمان منتشر می گردد تا این سوال مطرح گردد که چرا تعداد این حوادث، به نسبت دیگر کشورها اینقدر زیاد است.

نمونه هایی چون تصادف عجیب یک خودرو با ایرباس شرکت هواپیمایی آتا، برخورد اتوبوس با هواپیمای زاگرس در مهرآباد و تصادف عجیب مینی بوس آسمان با هواپیمای هما از آن جمله اند.

اما اینبار قرعه به نام فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افتاده و اتوبوس حمل مسافر این فرودگاه، ضمن برخورد شدید با ایرباس شرکت ماهان، خسارت فراوانی را به این هواپیما وارد نموده است. در این حادثه که چند روز قبل اتفاق افتاده، شدت برخورد به حدی بوده که بخش قابل توجهی از این هواپیما دچار صدمات شدید شده و حتی بخش بار این هواپیما از بیرون قابل مشاهده بوده است.

یکی از تاثیرات بدی که این حادثه می تواند در پی داشته باشد بازتاب بین المللی ان در بین شرکتهای مختلف هواپیمایی است که به این سفر می نمایند و با نقل و گزارش این حادثه توسط آنها، وجهه خارجی صنعت هوایی کشورمان خدشه دار خواهد شد.

بر اساس آنالیز های اولیه، این ایرباس مدل 310 ماهان ایر به شماره ریجستری EP-MNX که بخشی از پروازهای این شرکت به اروپا را انجام می داده فعلا و تا ماهها زمینگیر خواهد بود و اشتباه یک راننده، یک هواپیمای سرحال و مدرن را از خطوط هوایی کشورمان حذف کرد.

منبع : صبحانه

منبع: لست سکند
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4277

به "برخورد شدید اتوبوس با ایرباس ماهان در فرودگاه امام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد شدید اتوبوس با ایرباس ماهان در فرودگاه امام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید