به تورنمنت تایلند دعوت نشده بودیم، عروجی به جام ملت ها نمی رسد

به گزارش جعبه مهر، داود پرهیزکار در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره آخرین شرایط مذاکره کمیته فوتسال برای پیدا کردن حریف تدارکاتی تیم ملی فوتسال، گفت: یکی، دو کشور هستند که هنوز به برگزاری بازی با آنها امیدواریم. منتظریم تعطیلات کریسمس به خاتمه برسد تا یکی از این کشورها را برای بازی نهایی کنیم. تیم های مدنظر ما اروپایی و آفریقایی هستند.

به تورنمنت تایلند دعوت نشده بودیم، عروجی به جام ملت ها نمی رسد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

وی درباره اینکه چرا تیم ملی فوتسال در تورنمنت تایلند شرکت نکرد؟ یادآور شد: هیچ دعوتنامه ای برای حضور در تایلند به دست ما نیامد و مکاتبه ای با فدراسیون فوتبال صورت نگرفت.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه کار تیم ملی در جام ملت ها سخت است، اظهار کرد: من از روز اول گفته ام که تیم های خوبی در آسیا هستند. تیم ایران هم جزو قدرت های برتر جهان است ولی آسیا دیگر مثل گذشته نیست و کشورها، سرمایه گذاری های خوبی در فوتسال داشته اند. ما هم باید تلاشمان را دو چندان کنیم تا پیروز شویم.

پرهیزکار در مورد احتمال اضافه شدن مربی جدید به کادر فنی تیم ملی فوتسال، توضیح داد: با حضور آقای علی صانعی به عنوان مدیر فنی، کادر فنی تیم ملی تکمیل شده است.

صانعی بازگشتش به تیم ملی را منوط به درخواست کتبی کادر فنی نموده بود. آیا سرمربی تیم ملی درخواست کتبی خود را در این زمینه ارائه داد؟ رئیس کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال، گفت: بله. این درخواست به صورت کتبی در کمیته فنی مطرح و همانجا تصمیم گیری شد.

پرهیزکار در ادامه، در مورد شرایط تیم ملی فوتسال بانوان و انتخاب مدیرفنی این تیم گفت: آقایان سیدمهدی ابطحی و مصطفی عمادی دو گزینه مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان هستند که انتخاب آنها به یکسری مراحل اداری و استعلام احتیاج دارد. تا دو، سه روز آینده یک نفر از این دو گزینه انتخاب خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال و تأثیر این استعفا بر برنامه های تیم ملی فوتسال، تاکید نمود: آقای تاج رئیس کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بود و شرایط را می دانست. او پیگیر برنامه های ما بود. البته من روز شنبه با آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) جلسه داشتم و خوشبین هستم که با ایشان هم همان جهت را طی می کنیم. برای آقای تاج هم آرزوی سلامتی دارم.

پرهیزکار درباره پاداش ملی پوشان فوتسال که مهدی تاج قول آنرا داده بود، اضافه کرد: آقای تاج این قول را داده بود و آقای بهاروند هم همین نظر را دارد. ان شاءالله قبل از آغاز جام ملت های آسیا و حتی زودتر این پاداش ها پرداخت می گردد.

باتوجه به استعفای مهدی تاج، تکلیف ریاست وی بر کمیته فوتسال AFC چه می گردد؟ پرهیزکار در پاسخ به این سوال هم اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم. حقیقتاً وقتی به دیدار مهدی تاج رفتم، فرصت و شرایط طوری نبود که بخواهم درباره این مورد سوال کنم.

رئیس کمیته فوتسال در انتها در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ملی که تست دوپینگش مثبت اعلام شده بود با درخواست استیناف به جام ملت های آسیا برسد؟ گفت: اگر همان روز اول هم تمام مدارک و اسناد پزشکی عروجی را تحویل می دادیم و ثابت می کردیم که داروی عروجی جنبه درمانی داشته است، بازهم پروسه رسیدگی به آن حداقل چهار، پنج ماه طول می کشید. بنابراین عروجی قطعاً در جام ملت ها تیم ملی را همراهی نمی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4053

به "به تورنمنت تایلند دعوت نشده بودیم، عروجی به جام ملت ها نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به تورنمنت تایلند دعوت نشده بودیم، عروجی به جام ملت ها نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید