تأمین 30 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تا انتها سال

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/لرستان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تا سرانجام سال 30 هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می گردد.

تأمین 30 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تا انتها سال

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

سعید اوحدی امروز بیست و سوم مرداد ماه در جلسه شورای اداری لرستان، اظهار کرد: در آموزه های دینی، آیات و روایات بر موضوع خدمت به جامعه همواره تاکید شده است.

وی با بیان اینکه خدمت، توفیق بالایی است که نصیب مسئولان می گردد، افزود: جانبازان و شهدا با خدا معامله کردند، خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران همه هستی و زندگی خود را برای انقلاب و نظام عطا نموده اند.

اوحدی با بیان اینکه در این صندلی مقدس بنیاد شهید رویکرد ما باید مدیریت جهادی باشد چرا که شهدا جهادی کار کردند، گفت: طی دو ماه گذشته به هفت استان سفر نموده ایم و اعتقاد ما این است که مسائل جامعه ایثارگری و خانواده شهدا در مرکز حل نمی گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه عقب ماندگی ما در استیفای حق جامعه ایثارگری کم نیست، اضافه نمود: امروز نیز تنها راه عبور از مسائل با عزت راهی نیست جز تاثی به فرهنگ ایثار و شهادت که باید آن را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر وحدت، همدلی و انسجام و تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت مأموریت اصلی این نهاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اضافه نمود: به جامعه ایثارگری کشور این قول را می دهیم که اصلاحیه ماده 21 و تبدیل شرایط شغلی آنها را سال جاری به خاتمه برسانیم.

اوحدی ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد باید استخدام دولتی شوند که در این راستا با جلساتی که با معاون رئیس جمهور داشته ایم مقرر شده که سهم 25 درصد استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد در آزمون استخدامی شهریور ماه دیده گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اضافه نمود: بلافاصله بعد از آن آزمون اختصاصی جامعه ایثارگری را برای استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد برگزار و زمینه ایجاد اشتغال آنها را فراهم خواهیم کرد.

وی با اشاره به تأمین مسکن جامعه ایثارگران و شهدا، مطرح نمود: با تفاهم نامه ای که با وزارت راه و شهرسازی داشته ایم زمینه تأمین 20 هزار واحد مسکن با درنظر دریافت 3000 واحد در لرستان فراهم شده که براساس برنامه ریزی انجام شده تا خاتمه سال 30 هزار واحد برای جامعه ایثارگری و شهدا کشور تأمین می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6457

به "تأمین 30 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تا انتها سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین 30 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری تا انتها سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید