تصاویر اختصاصی خبرنگاران از خدمه نفتکش سانحه دیده در دریای عمان

به گزارش جعبه مهر، خدمه نفتکش FRONT ALTAIR که با پرچم جزایر مارشال از مبدأ الرویس قطر به سمت تایوان در حال حرکت بود و دچار سانحه شد هم اکنون در بندر جاسک هستند.

تصاویر اختصاصی خبرنگاران از خدمه نفتکش سانحه دیده در دریای عمان

با همراهی تور عمان اردیبهشت از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران، صبح امروز 2 فروند نفتکش خارجی عبوری در دریای عمان دچار سانحه شدند. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در این باره گفت: امروز (23 خرداد 98) یک فروند کشتی تانکر به نام FRONT ALTAIR با پرچم جزایر مارشال از مبدأ الرویس قطر به سمت تایوان در حال حرکت بود. ساعت 8:50، این نفتکش در فاصله 25مایلی بندر جاسک واقع در راستا بین المللی تردد کشتی ها با طول 251 متر و محموله اتانول از ناحیه میانی بدنه شناور دچار حریق شد.

الله مراد عفیفی پور اضافه کرد: با اقدام سریع مرکز هماهنگی جست وجو و نجات دریایی (Mrcc) هرمزگان مستقر در بندر شهید رجایی، تعداد 23 نفر پرسنل تانکر سانحه دیده توسط شناور عبوری به نام هیوندای دوبی نجات داده شد. این دریانوردان تحویل شناور ناجی اعزامی از بندر جاسک شدند که به این بندر انتقال یافتند.

این 23 خدمه هم اکنون در بندر جاسک هستند که تصاویر آنها در ادامه می آید؛

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4361

به "تصاویر اختصاصی خبرنگاران از خدمه نفتکش سانحه دیده در دریای عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر اختصاصی خبرنگاران از خدمه نفتکش سانحه دیده در دریای عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید