تقدیر مدیر مسئول یک روزنامه توقیفی از عملکرد جدید قوه قضاییه

به گزارش جعبه مهر، مدیرمسئول روزنامه دنیا صنعت با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است، گفت: فضای قوه قضاییه با قبل بسیار فرق نموده است.

تقدیر مدیر مسئول یک روزنامه توقیفی از عملکرد جدید قوه قضاییه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، در پی صدور حکم منع تعقیب مدیر مسئول روزنامه دنیا صنعت که چندی قبل رسانه وی از سوی هیات نظارت بر مطبوعات توقیف و پرونده او به دادسرای تهران ارسال شده بود، این مدیر رسانه ای، تحول در نگرش دستگاه قضایی به مقوله رسانه را مورد تقدیر قرار داد.

محمدرضا سعدی، مدیرمسئول روزنامه دنیا صنعت با اعلام خبر صدور حکم منع تعقیب خود از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه با قدردانی از رییس قوه قضاییه و دادستان تهران در رسیدگی سریع به پرونده، گفت: شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه خیلی سریع مدارک را آنالیز و به پرونده رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه رییس قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات، شیوه خوبی را در پیش گرفته است، اضافه نمود: فضای قوه قضاییه با قبل بسیار فرق نموده است.

مدیرمسئول روزنامه دنیا صنعت بیان داشت: قاضی سراج، نماینده قوه قضاییه درهیات منصفه مطبوعات پس از اینکه در جریان جزییات ماجرا نهاده شد و مدارک را مطالعه کرد، پرونده را شخصا پیگیری نمود.

وی تاکید نمود: معتقدم نوع نگاه به مطبوعات در دادسرای فرهنگ و رسانه تغییر نموده است و قضات خوبی در این دادسرا در سِمت قضاوت نشسته اند.

سعدی با انتقاد از ایفای نقش وزارت ارشاد در جریان پرونده خود توضیح داد: معاونت مطبوعاتی باید با دید بازتری به موضوع پرونده نگاه می کرد.

سخنگوی قوه قضاییه شانزده مرداد ماه امسال سیاست قوه قضاییه در برخورد با مطبوعات را سیاست توام با مدارا و آنالیز های کارشناسی و غیرسختگیرانه اعلام نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7329

به "تقدیر مدیر مسئول یک روزنامه توقیفی از عملکرد جدید قوه قضاییه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر مدیر مسئول یک روزنامه توقیفی از عملکرد جدید قوه قضاییه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید