تمدید مهلت بخشودگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش مالیاتی

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: نظر به استقبال گسترده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی، مهلت بخشودگی 100 درصدی جرایم مالیاتی تمدید شد.

تمدید مهلت بخشودگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش مالیاتی

به گزارش، میرحیدر رضوی اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده مودیان مالیاتی از تسهیلات بخگرددگی جرایم مالیاتی و ابلاغ بخشنامه در این حوزه و دریافت گزارشات متعدد مبنی بر حجم زیاد ارائه و تسلیم درخواست های بخگرددگی جرائم مالیاتی، مهلت بخگرددگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش مالیاتی تمدید شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان اضافه نمود: با توجه به ضیق وقت تا انقضای مهلت مقرر، ادارات امور مالیاتی قادر به پاسخگویی به تجمیع درخواست های ارائه شده نبوده به همین خاطر برای تکریم مودیان و بهره مندی حداکثری از این تسهیلات مهلت بخگرددگی تمدید شده است.

وی توضیح داد: بر همین اساس درخواست هایی که تا خاتمه روز شنبه چهارم آبان ماه به ادارات امور مالیاتی واصل می­ گردد در صورت رعایت سایر موارد مندرج در بخشنامه مذکور، از مصادیق بهره مندی از مفاد بخشنامه بخگرددگی 100 درصدی جرائم فوق الاشاره محسوب خواهند شد.

میررضوی با بیان اینکه خاتمه مهرماه آخرین فرصت بخگرددگی 100 درصدی جرائم مالیاتی مشخص شده بود، گفت: بخگرددگی 100 درصدی جرائم مالیاتی یک فرصت استثنایی است.

به گزارش فارس، طبق بخشنامه ابلاغی مرتبط با بخگرددگی جرائم مالیاتی، در صورت عدم پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و برخورداری از تسهیلات یاد شده تا خاتمه امسال این امکان در سال آینده فراهم نخواهد بود.

منبع: فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3703

به "تمدید مهلت بخشودگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش مالیاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت بخشودگی 100 درصدی جرائم قابل بخشش مالیاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید