حضور بالگرد برای یاری به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی ندارند

به گزارش جعبه مهر، به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر در جلسه مدیریت بحران استان گلستان، تاکنون به بیش از شش هزار نفر از سیل زدگان این استان اسکان اضطراری داده شده و پنج بالگرد برای ارائه خدمات به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی به آنها نیست، در منطقه حضور دارند.

حضور بالگرد برای یاری به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی ندارند

به گزارش خبرنگاران، جلسه مدیریت بحران استان گلستان در شهرستان گمیشان با حضور پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان، چراغعلی معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی درخصوص سیل در این استان برگزار گردید.

پیروی دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون 6200 نفر از سیل زدگان دو استان گلستان و مازندران اسکان اضطراری یافته اند.

وی اضافه نمود: از زمان وقوع سیل در دو استان گلستان و مازندران تاکنون، همه نیروهای هلال احمر کشور اقدام به خدمات رسانی نموده اند و هم اکنون پنج فروند بالگرد در منطقه، خدمات را به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی به آنها نیست ارائه می نمایند.

پیروی با بیان اینکه تاکنون تخلیه آب 9 هزار باب منزل اجرا شده و 280 خودرو نیز از آب بیرون آورده شده اند، اظهار کرد: تاکنون شش هزار بسته غذایی میان سیل زدگان توزیع شده و 206 خودرو نیز به منظور یاری رسانی در منطقه حضور دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بعضی اقلام توزیع شده میان سیل زدگان، گفت: تاکنون پنج هزار تخته پتو و موکت بین سیل زدگان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1367

به "حضور بالگرد برای یاری به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور بالگرد برای یاری به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید