حمل نقل کالای درون شهری قزوین ساماندهی می گردد

به گزارش جعبه مهر، مدیر امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین از ساماندهی حمل و نقل کالای درون شهری استان قزوین اطلاع داد.

حمل نقل کالای درون شهری قزوین ساماندهی می گردد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ،حسینیمدیر امور تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در جلسه کمسیون حمل و نقل،گمرک و ترانزیت استان که با حضور نصیری قائم مقام مدیر عامل اپراتوردوم پست کشور و سایر مسئولان استانی برگزار گردید از ساماندهی حمل و نقل کالایدرون شهری استان اطلاع داد و اضافه نمود : کمیته فنی ساماندهی حمل و نقل وکارگروه فناوری اطلاعات جهت راه اندازی سامانه الکترونیکی حمل و نقل کالایدرون شهری استان با تشکیل جلساتی و رایزنی های به عمل آمده در حال پیگیری و ایجاد انتظام در نحوه بهره برداری و تردد وانت بارها ،پیک موتوری ومسافریو حمل و نقل کالا در جاده های درون شهری و برون شهری در استان است.

وی توضیح داد: با ایجاد این سامانه و بروز کردن اطلاعات حمل و نقل کالایباری و مسافری درون شهری از رویکرد های بسیار مهم بوده و پلتفرم ایجاد اینسامانه بعد از تکمیل و قابلیت اجرایی درسامانه می تواند به کل کشور تسریپیدا کند.

وی اضافه نمود: هدف از تدوین این شیوه نامه، ساماندهی و بهبود شرایط حمل ونقل بار و کالای درون شهری، روان سازی ترافیک، جابه جایی ایمن، مناسب وسریع کالا به وسیله مطالعه، برنامه ریزی، آموزش، نظارت و هماهنگی درون شهریاستان قزوین است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9220

به "حمل نقل کالای درون شهری قزوین ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل نقل کالای درون شهری قزوین ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید