دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به حالت آماده باش در آمد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به وقوع بارش ها در شهرهای استان تمام واحدهای خدماتی این دانشگاه در آماده باش کامل قرار دارند و دپوی کافی سوخت و دارو بر حسب احتیاج در مراکز تابعه دانشگاه انجام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به حالت آماده باش در آمد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: دستور بازبینی و چک سامانه های برق اضطراری بیمارستان ها نیز علاوه بر بازدیدها و کنترل های دوره ای صادر شده است.

وی بیان نمود: مدیریت عملیات احتمالی در ساعات آینده از محل اتاق بحران و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی صورت خواهد گرفت.

دکتر هاشمی شهری ادامه داد: علاوه بر پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان ها، اورژانس پیش بیمارستانی و مراکز جامع خدمات سلامت، ناوگان فوریت های پزشکی با 72 آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتور آمبولانس به انضمام 4 دستگاه آمبولانس 2 دیفرنسیال (Off Road) در آماده باش کامل بسر می برند.

وی گفت: مرخصی مدیران و سایر افراد کلیدی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تا خاتمه بارندگی های فعلی لغو می باشد.

اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به صورت شبانه روزی فعال است

مدیر درمان دانشگاه در اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: در حال حاضر شرایط بخش های اورژانس 9 بیمارستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پایدار و مطلوب است.

دکتر مجید یوسفی، اضافه نمود: بارندگی در منطقه تحت پوشش این دانشگاه از ساعات ابتدایی امروز و از شهرستان خاش آغاز شد و در حال حاضر در تمامی شهرستان های تحت پوشش، بارش رحمت الهی جریان دارد.

وی بیان نمود: خوشبختانه از صبح امروز تا کنون در حوزه این دانشگاه حادثه ترافیکی جدّی اتفاق نیافتاده و کارکنان اورژانس تنها عصر امروز آدینه به تنها مجروح حادثه واژگونی موتورسیکلت در محدوده پارک ملت زاهدان امداد رسانی نموده اند.

دکتر یوسفی ادامه داد: هم استانی های عزیز در صورت احتیاج به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی می توانند با تلفن 115 تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4534

به "دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به حالت آماده باش در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به حالت آماده باش در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید