درگیری دو سیاست مدار هندی جنجال آفرین شد

به گزارش جعبه مهر، دهلی نو-خبرنگاران- درگیری دو سیاست مدار هندی بر سر درج نام بر روی یک سنگ بنا در رسانه های اجتماعی این کشور جنجال آفرین شده و نقدها زیادی را به دنبال داشته است.

درگیری دو سیاست مدار هندی جنجال آفرین شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از تارنمای اسپوتنیک، به گفته پلیس شاراد تریپاتی عضو مجلس هند که از نبود اسم خود بر روی یک سنگ بنا به منظور افتتاح بزرگ راهی در ایالت اوتار پرادش ناراضی بود، به سوی راکش سنگ باگل یک عضو ایالت اوتار پرادش با کفش حمله کرد.

با توجه به گزارش رسانه های هند در حالی که تریپاتی خواستار حکاکی اسم خود بر روی سنگ بنای این پروژه بود، باگل اظهار داشت که وی مسئول اصلی این پروژه بوده و حذف نام تریپاتی تصمیم او بوده است.

در ویدئویی که در رسانه های اجتماعی اجتماعی هند به صورت گسترده منتشر شده است، درگیری این دو سیاست مدار هندی ابتدا با یک مشاجره لفظی شروع می گردد و سپس تریپاتی با کفش به سوی پاگل حمله می نماید.

درگیری این دو نفر با دخالت پلیس انتها یافته است.

این حادثه درحالی اتفاق می افتد که در ماه های اخیر تب انتخابات در هند بالا گرفته، و رهبران سیاسی این کشور تبلیغات خود را در مناطق مختلف هند افزایش داده اند.

بیش از 800 میلیون نفر از مردم هند در ماه های آوریل و مه به پای صندوق های هند خواهد رفت تا سرنوشت دولت نارندرا مودی نخست وزیر کنونی این کشور و حزب باهارتیا جانتا پارتی(ی جی پی) را معین نمایند.

شبک**آساق**267**1708

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1257

به "درگیری دو سیاست مدار هندی جنجال آفرین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری دو سیاست مدار هندی جنجال آفرین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید