رسانه ها شعار با مهر به دنیا نگاه کنیم را محور کار قراردهند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب روز چهارشنبه باحضور در خبرنگاران استان قزوین روز خبرنگار راتبریک گفت.

رسانه ها شعار با مهر به دنیا نگاه کنیم را محور کار قراردهند

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در این دیدار گفت: اگر رسانه ها شعار خبرنگاران با مهر به دنیا نگاه کنیم را سرلوحه کار خود قرار دهند به پیشرفت های قابل توجهی خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: این شعار زیبا ریشه قرآنی دارد و شان و کرامت انسانی را حفظ می کند و براستی در خبرنگاران توانسته عملیاتی شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: حفظ افراد خوب و تاثیرگذار از وظایفی است که باید آن را جدی بگیریم و تصور نکنیم خوب بودن فقط مختص یک گروه خاص است.

جبهه سازی انقلاب اسلامی با مهربانی شکل می گیرد

فاطمی نسب یادآورشد: اگر بخواهیم جبهه سازی انقلاب اسلامی بخوبی صورت گیرد باید نگاه مهربان به همه داشته باشیم تا جذب حداکثری محقق شود.

وی بیان کرد: اگر با مهر به دنیا نگاه کنیم خیلی از مشکلات حل می شود و امیدواریم در این مسیر گام برداریم.

انعکاس خبرهای ائمه جمعه در خبرنگاران مطلوب است

فاطمی نسب اظهارداشت: خوشبختانه خبرنگاران در انعکاس خبرهای مربوط به ائمه جمعه و خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین بسیار حرفه ای و خوب عمل می کند و سرعت عمل در انتشار و انتخاب تیترهای شاخص و نیز جامعیت در خبرها قابل توجه است.

وی اضافه کرد: رسانه مهر ازخبرگزاری های وزین و تعیین کننده است و متعهدانه در انتشار خبرها اقدام می کند و از این تلاش حرفه ای و دلسوزانه تشکر می کنیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 63

به "رسانه ها شعار با مهر به دنیا نگاه کنیم را محور کار قراردهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها شعار با مهر به دنیا نگاه کنیم را محور کار قراردهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید