رسولی: شانس سبقت الهی برای کسب سهمیه زیاد است، نتیجه مسابقات جهانی هند و ژاپن برای ما مهم است

به گزارش جعبه مهر، عضو ایرانی کمیته مقررات کنفدراسیون تیراندازی آسیا گفت: سبقت الهی نفر یازدهم رنکینگ جهانی است که 10 نفر بالای او سهمیه گرفتند و اگر شرایط او همین گونه باشد، سهمیه المپیک را می گیرد.

رسولی: شانس سبقت الهی برای کسب سهمیه زیاد است، نتیجه مسابقات جهانی هند و ژاپن برای ما مهم است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

ناصر رسولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد شرایط کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ جهانی تیراندازی، گفت: شب گذشته آخرین نسخه قوانین کسب سهمیه المپیک را آنالیز کردیم. علاوه بر توزیع سهمیه المپیک توسط کمیته سه نفره و همچنین مسابقات جهانی و قاره ای، یک سهمیه در هر ماده به نفر اول رنکینگ جهانی که نفرات بالاتر از او سهمیه کسب نموده اند، داده می گردد.

مدیر تیم های ملی تیراندازی اضافه نمود: در حال حاضر گلنوش سبقت الهی نفر یازدهم رنکینگ جهانی است که 10 نفر بالای او سهمیه گرفتند. 30 آوریل 2020 (11 اردیبهشت ماه) رنکینگ نهایی اعلام خواهد شد و اگر شرایط سبقت الهی همین گونه باشد، سهمیه خواهد گرفت.

رسولی تاکید نمود: به جز سبقت الهی، الهه احمدی، سجاد پور حسینی و امیر محمد نکونام هم این شانس را دارند که به وسیله رنکینگ سهمیه بگیرند. تا اردیبهشت ماه دو مسابقه جهانی در هند و ژاپن در پیش داریم که نتیجه آن اهمیت دارد.

عضو ایرانی کمیته مقررات کنفدراسیون تیراندازی آسیا گفت: خوشبختانه در انتخابات اخیر تیراندازی آسیا، سه ایرانی صاحب کرسی شدند. خانم نوذری در کمیته پزشکی و مبارزه با دوپینگ ، خانم الهام هاشمی در کمیته تفنگ و داوری و بنده در کمیته مقررات پست گرفتیم. از حمایت های فدراسیون به ویژه آقای دادگر و همچنین آقایان جلال زاده و صدیقی تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3549

به "رسولی: شانس سبقت الهی برای کسب سهمیه زیاد است، نتیجه مسابقات جهانی هند و ژاپن برای ما مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسولی: شانس سبقت الهی برای کسب سهمیه زیاد است، نتیجه مسابقات جهانی هند و ژاپن برای ما مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید