شورای عالی امنیت ملی کرد؛ سفر زمینی به عتبات از 26 بهمن

به گزارش جعبه مهر، سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت از برقراری سفر زمینی به عتبات اطلاع داد و گفت: با موافقت شورای عالی امنیت ملی، سفرهای زمینی به عتبات، 26 بهمن از سر گرفته می گردد.

شورای عالی امنیت ملی کرد؛ سفر زمینی به عتبات از 26 بهمن

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به برنامه ریزی به منظور برقراری سفرهای زمینی به عتبات گفت: سفر زمینی به عتبات در برهه ای از زمان به دلیلی شرایط عراق متوقف شد.

وی به برقراری سفر زمینی به عتبات از 26 بهمن ماه اشاره نمود و اضافه نمود: ما و طرف عراقی آمادگی های لازم به منظور برقراری سفر زمینی به عتبات را از هفته های گذاشته داشتیم و منتظر موافقت شورای عالی امنیت ملی بودیم که با موافقت آن ها این سفرها از 26 بهمن ماه سر گرفته می گردد.

آزاد با بیان اینکه سفرهای زمینی به عتبات از 26 بهمن ماه تا 23 اسفندماه برنامه ریزی شده است، به پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات اشاره و خاطر نشان کرد: پیش ثبت نام عتبات از 16 بهمن شروع شد و تا 25 بهمن ماه ادامه دارد. همچنین اعزام های متقاضیان سفر نورزی عتبات نیز از 24 اسفندماه شروع می گردد و سرانجام فروردین سال آینده به اتمام می رسد.

محمد آزاد سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت در مصاحبه با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه ریزی به منظور برقراری سفر های زمینی به عتبات گفت: سفر زمینی به عتبات در برهه ای از زمان به دلیلی شرایط عراق متوقف شد.

وی به برقراری سفر زمینی به عتبات از 26 بهمن ماه اشاره نمود و اضافه نمود: ما و طرف عراقی آمادگی های لازم به منظور برقراری سفر زمینی به عتبات را از هفته های گذاشته داشتیم و منتظر موافقت شورای عالی امنیت ملی بودیم که با موافقت آن ها این سفر ها از 26 بهمن ماه سر گرفته می گردد.

آزاد با بیان اینکه سفر های زمینی به عتبات از 26 بهمن ماه تا 23 اسفندماه برنامه ریزی شده است، به پیش ثبت نام سفر های نوروزی عتبات اشاره و خاطر نشان کرد: پیش ثبت نام عتبات از 16 بهمن شروع شد و تا 25 بهمن ماه ادامه دارد. همچنین اعزام های متقاضیان سفر نورزی عتبات نیز از 24 اسفندماه شروع می گردد و سرانجام فروردین سال آینده به اتمام می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4383

به "شورای عالی امنیت ملی کرد؛ سفر زمینی به عتبات از 26 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای عالی امنیت ملی کرد؛ سفر زمینی به عتبات از 26 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید