صانعی: نمی توانیم تمرینات پُربرخوردی داشته باشیم، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی وجود ندارد

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران خاطرنشان کرد که به دلیل شیوع کرونا، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی جدید برای این تیم وجود ندارد.

صانعی: نمی توانیم تمرینات پُربرخوردی داشته باشیم، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، علی صانعی در گفت وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: اولین اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال را در سال جدید و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از امروز (سه شنبه) آغاز کردیم. هدف از برگزاری این اردو، آنالیز شرایط بازیکنان از نظر جسمانی و فنی است؛ چرا که بیش از شش ماه از آخرین اردوی ما می گذرد و به آنالیز مجدد شرایط بازیکنان احتیاج داریم.

وی اضافه نمود: برای امروز تست گیری با رعایت فاصله ایمن را در دستور کار قرار دادیم؛ چرا که روز گذشته از همه اعضا تست کرونا گرفته شده که جواب تست ها هنوز مشخص نشده است. بنابراین امکان برگزاری تمرینات پُربرخورد را نداریم. امروز صبح تست های آمادگی جسمانی را با رعایت فاصله فیزیکی و پروتکل های بهداشتی در گروه های سه نفره از بازیکنان گرفتیم و در نوبت عصر هم تست های هوازی را به همین روال انجام می دهیم. ضمن اینکه تمرینات فنی و گروهی را از فردا و پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش های کرونا آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال در ادامه گفت: سه جلسه تمرین فنی برگزار می کنیم. روز پنجشنبه گروه نخست بازیکنان از اردو خارج می شوند و از روز آدینه، همین مراحل را با حضور گروه دوم بازیکنان تا روز دوشنبه تکرار می کنیم.

صانعی با اشاره به اینکه امکان برگزاری اردوهای انتخابی جدید وجود ندارد، توضیح داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی جدید وجود ندارد؛ چرا که اجرای پروتکل های بهداشتی هزینه بر است و زمان زیادی هم در پیش نداریم. بازیکنان دعوت شده به این اردو از جمع بازیکنان لیگ برتر و جوانان سال گذشته است که از نزدیک دیدیم. استعدادیابی جدید به وسیله هیئت های فوتبال استان ها نخواهیم داشت اما لیگ های جوانان، امید و بزرگسالان در فصل جدید را زیر نظر خواهیم گرفت.

وی درخصوص اردوی بعدی تیم فوتسال جوانان گفت: در اردوی بعدی، بازیکنانی را که از نظر جسمی و فنی شرایط بهتری در مقایسه با سایر بازیکنان این دو گروه در اردوی کنونی دارند، به تیم دعوت می کنیم تا تمرینات را به صورت جدی تری جلو ببریم و پس از برگزاری چند نوبت تمرینی، آنها را آماده حضور در تورنمنت فوتسال کیش کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6933

به "صانعی: نمی توانیم تمرینات پُربرخوردی داشته باشیم، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صانعی: نمی توانیم تمرینات پُربرخوردی داشته باشیم، امکان برگزاری اردوی استعدادیابی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید