ضعف و ناتوانی سازمان لیگ دردسرساز شد، تحریم صحبت های دستیاران!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری نشست های خبری قبل و بعد از بازی با حضور سرمربیان تیم ها تاکید دارد و با غایبان برخورد انضباطی می نماید، سهل انگاری و بی تدبیری سازمان لیگ برتر و ناتوانی و ضعف در برخورد با تعدادی از سرمربیان باعث شده است طرفداران تیم ها و علاقمندان به فوتبال از صحبت های سرمربیان تیم ها قبل و بعد از بازی محروم شوند.

ضعف و ناتوانی سازمان لیگ دردسرساز شد، تحریم صحبت های دستیاران!

در این میان بعضی سرمربیان هم که خود را تافته جدا بافته می دانند و حضور در نشست های خبری قبل و بعد از بازی را در شان و صندلی خود نمی دانند و دستیاران خود را برای مصاحبه با رسانه ها اعزام می نمایند.

از آنجایی که سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به نقدها اجرا شده از سوی رسانه ها نسبت به این موضوع بی توجه بوده و توان و شهامت برخورد انضباطی با سرمربیان غایب را ندارد، تصمیم بر این است از این پس نشست های خبری قبل و بعد از بازی که با حضور دستیاران برگزار می گردد پوشش داده نگردد.

ضمن این که صحبت های سرمربیانی که ترجیح می دهند در فضایی دیگر و با انتخاب خودشان با برنامه های خاص صداوسیما مصاحبه نمایند هم پوشش داده نخواهد شد.

این اقدام در راستای اعتراض به ضعف و ناتوانی سازمان لیگ فوتبال ایران که تنها به فکر برگزاری مسابقات بدون رعایت استانداردهای کنفدراسیون آسیاست، از سوی بعضی رسانه ها اتخاذ شده و در کنار آن انتقاد از سازمان لیگ و روابط عمومی آن ادامه خواهد داشت. هر چند که نرود میخ آهنین در سنگ!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10578

به "ضعف و ناتوانی سازمان لیگ دردسرساز شد، تحریم صحبت های دستیاران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعف و ناتوانی سازمان لیگ دردسرساز شد، تحریم صحبت های دستیاران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید