عامل راهنمایی پهپاد جنجال ساز در لیگ اروپا معین شد

به گزارش جعبه مهر، طرفداران ارمنی فوتبال مسئولیت راهنمایی پهپاد حامل پرچم ارمنستان در دیدار دودلانژ لوکزامبورگ و قره باغ از جمهوری آذربایجان را برعهده گرفتند.

عامل راهنمایی پهپاد جنجال ساز در لیگ اروپا معین شد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش ، طرفداران متعصب ارمنی با انتشار پیغامی در فیس بوک مسئولیت به اهتزاز درآوردن پرچم ارمنستان بر فراز استادیوم لوکزامبورگ در جریان دیدار دودلانژ لوکزامبورگ و قره باغ جمهوری آذربایجان را برعهده گرفتند.

در جریان این دیدار گروه A که روز پنجشنبه در لوکزامبورگ در استادیوم بارثل برگزار گردید، در حالی که بازی در نیمه اول با نتیجه 2بر صفر به نفع میهمان در جریان بود، پس از گل دوم تیم آذربایجانی، یک پهپاد با پرچم جمهوری ارمنستان بر فراز میدان ظاهر شد. بازی حدود 20 دقیقه متوقف شد و پس از آن مسابقه از سر گرفته شد.

یوفا گفته است که گزارش مسابقه را آنالیز می نماید و تصمیم می گیرد که آیا پرونده انضباطی را به جریان بیندازد یا نه. فدراسیون فوتبال آذربایجان (AFFA) در رابطه با این واقعه به یوفا شکایت نموده است.

اولتراها یا همان طرفداران افراطی ارمنی قبل از بازی خواستند تا مسابقه را به دقت زیر نظر بگیرند. پس از بازی پیغام ضبط شده ای فاش کرد که این اقدام توسط طرفداران ارمنی بلژیک ترتیب داده شده است.

پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد

توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان/پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3162

به "عامل راهنمایی پهپاد جنجال ساز در لیگ اروپا معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل راهنمایی پهپاد جنجال ساز در لیگ اروپا معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید