فرانسه 600 سرباز دیگر به منطقه ساحل آفریقا اعزام می نماید

به گزارش جعبه مهر، وزیر دفاع فرانسه امروز (یکشنبه) خاطرنشان کرد، پاریس قرار است 600 سرباز دیگر برای مقابله با شبه نظامیان در منطقه ساحل در آفریقا اعزام کند.

فرانسه 600 سرباز دیگر به منطقه ساحل آفریقا اعزام می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنیدو در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه در بیانیه ای اظهار داشت: این استقرار نیرو بیشتر برای مناطقی بین اقتصادی، بورکینافاسو و نیجر است. همچنین یک بخش دیگر از نیروها به نیروهای ساحل موسوم به گروه 5 ملحق می شوند.

فرانسه حدود 4500 نیرو در منطقه دارد که برای مقابله با شبه نظامیان مستقر شده اند.

فرانسه 13 ژانویه 2020 با روسای جمهوری این پنج کشور آفریقایی نشستی برگزار کرد و یافتن راهی برای توقف پیشرفت سریع افراطگرایان مسلح در این مناطق و احتمال ادامه مشارکت گسترده فرانسه در مبارزه با این افراطگرایان مورد بحث و گفت وگو نهاده شد.

فرانسه و کشورهای غرب آفریقا در نشست ژانویه با متحد کردن نیروهای خود تحت یک فرماندهی مشترک برای مقابله با شبه نظامیان در منطقه ساحل موافقت نموده و فرانسه نیز قرار شد سربازان دیگری را برای تقویت حضور نظامی خود به منطقه اعزام کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4651

به "فرانسه 600 سرباز دیگر به منطقه ساحل آفریقا اعزام می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه 600 سرباز دیگر به منطقه ساحل آفریقا اعزام می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید