قرارداد بازی محبت آمیز پرسپولیس و میلان فردا منعقد می گردد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: قائم مقام و مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با تیم ستارگان میلان راهی ایتالیا شدند.

قرارداد بازی محبت آمیز پرسپولیس و میلان فردا منعقد می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در پی توافقات و مکاتباتی که محمد رویانیان با فرانکو باره سی مدیر پیشکسوتان آث میلان و همچنین نماینده مشترک 2 باشگاه پرسپولیس و میلان انجام داده بهروز منتقمی قائم باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بامداد امروز (چهارشنبه) به اتفاق امیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه با پرواز ساعت 4:30 راهی دوحه شدند و از این طریق راهی فرودگاه پاریس فرانسه شده و از آنجا به میلان سفر خواهند کرد.

منتقمی و حسینی ساعت 14 ظهر چهارشنبه به وقت تهران به میلان خواهند رسید و پس از استراحت در هتل با نهایی کردن بندهای قرارداد، ظهر فردا (پنجشنبه) قرارداد برگزاری بازی ستارگان پرسپولیس و میلان را امضا خواهند کرد. نمایندگان باشگاه پرسپولیس در ایتالیا با مدیران شرکت میران، نماینده مشترک 2 باشگاه پرسپولیس و میلان، نماینده باشگاه میلان و نماینده تیم ستارگان میلان دیدار و گفت وگو خواهند کرد و قرارداد نهایی بین بهروز منتقمی و تیم ستارگان میلان امضا خواهد شد.

همچنین قائم مقام و مدیر روابط بین الملل باشگاه بازدیدی از باشگاه میلان خواهند داشت و تیم ستارگان میلان که چند روز پیش اسامی 17 بازیکن اعزامی و 6 همراه و کادر تیم را به محمد رویانیان اعلام نموده بودند بار دیگر درباره نفرات اعزامی با بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه گفت وگو نموده و لیست نهایی را به وی اعلام خواهند کرد.

تاکنون سفر ستاره هایی همچون سباستین روسی ، پائولو مالدینی ، فرانکو باره سی ، دانیل ماسارو و تعداد دیگری از ستاره های سرشناس میلان که سابقه عضویت چندین ساله در این باشگاه را داشته اند قطعی شده است.

محمد رویانیان با یک اسپانسر برای تامین هزینه های برگزاری بازی و مشارکت در برگزاری این بازی به یادماندنی و خیریه به توافق رسیده است که در یک کنفرانس خبری نام این اسپانسر اعلام خواهد شد. تیم ستارگان میلان بخش اعظمی از مبالغ دریافتی خود را صرف امور خیریه خواهد نمود و آن را به بنگاه خیریه ای در میلان اهدا می کند. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز میخواهد بخشی از عواید حاصل از برگزاری این بازی را در مشارکت با اسپانسر صرف امور خیریه نماید. به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هنوز اعضای تیم ستارگان پرسپولیس انتخاب نشده اند و پس از امضای قرارداد در ایتالیا با برگزاری نشستی در حضور 10 پیشکسوت پرافتخار پرسپولیس اسامی نفرات تیم ستارگان انتخاب خواهد شد. در تیم ستارگان پرسپولیس همچون تیم ستارگان میلان نفراتی به میدان خواهند رفت که از دنیای بازیگری در فوتبال خداحافظی نموده اند.

همچنین قرار بود حمید استیلی مدیر آموزشگاه و مدیرعامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس نیز به همراه منتقمی و حسینی راهی ایتالیا گردد که به دلیل بعضی امور شخصی و همچنین ادای نذر در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از سفر به ایتالیا بازماند.

طبق برنامه ریزی و توافقات اجرا شده قرار است دیدار ستارگان میلان و پرسپولیس روز هفتم آذرماه در استادیوم یکصد هزار نفری آزادی برگزار گردد . تیم ستارگان میلان چهارشنبه ششم آذرماه به تهران سفر خواهد نمود و بامداد روز شنبه نهم آذر به میلان بازمی گردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2408

به "قرارداد بازی محبت آمیز پرسپولیس و میلان فردا منعقد می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قرارداد بازی محبت آمیز پرسپولیس و میلان فردا منعقد می گردد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد بازی محبت آمیز پرسپولیس و میلان فردا منعقد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید