لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91 خبرنگاران

به گزارش جعبه مهر، لیورپول با گل دقایق پایانی 1-2 آستون ویلا را شکست داد.

لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91 خبرنگاران

جهت دریافت خدمات طراحی داخل باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیورپول که در ملاقات رفت با هفت گل مغلوب ویلا شده بود، امشب با تکیه بر گل دقیقه 91 ترنت الکساندر آرنولد با نتیجه 1-2 این تیم را مغلوب کرد.

در همان دقیق پنجم بود که محمد صلاح با توپربایی از بازیکنان ویلا فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه زمینی این ستاره مصری با عکس العمل مارتینز همراه شد.

در دقیقه 13 و روی اشتباه عجیب مینگز، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه ویلا پیش رفت، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد و روی پاس ترنت الکساندر آرنولد بود که بابی فرمینو در مقابل دروازه ویلا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 32 آرنولد با ارسالی تماشایی برای لیورپول موقعیت سازی کرد، اما ضربه سر دیگو ژوتا دقیق نبود و راهی به دروازه ویلا نیافت.

اما در دقیقه 43 ویلا به گل اول دست یافت. روی پاس مک گین بود که واتکینز در محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شد و ضربه زمینی او با اشتباه آلیسون بکر وارد دروازه لیورپول شد. دو دقیقه بعد بابی فرمینو کار را به تساوی کشاند، اما این گل در ادامه مردود شد و نیمه نخست با فزونی 0-1 آستون ویلا به اتمام رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم محمد صلاح روی پاس بابی فرمینو فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان ویلا راهی بیرون زمین شد.

اما در دقیقه 56 لیورپول به گل تساوی دست یافت. ضربه دیگو ژوتا از سمت چپ محوطه با عکس العمل مارتینز همراه شد و در ریباند محمد صلاح با ضربه سر پیروز شد دروازه ویلا را باز کند.

در دقیقه 62 ویلا فاصله ای تا زدن گل دوم داشت، اما ابتدا ضربه ترزگه به دیرک دروازه مرسی سایدی ها برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه سر این بازیکنن راهی به دروازه نیافت.

دقایقی بعد بارکلی از پشت محوطه جریمه لیورپول اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی این بازیکن محکم نبود و در اختیار آلیسون بکر نهاده شد.

اما در دقیقه 91 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی ریباند یک موقعیت خطرناک، ترنت آرنولد در گوشه سمت چپ محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه فنی به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد تا در نهایت لیورپول با نتیجه 1-2 ویلا را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9552

به "لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91 خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول 2 - 1 ویلا؛ رستگاری در دقیقه 91 خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید