لیگ برتر فوتبال، شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

به گزارش جعبه مهر، نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت با پیروزی میزبان آبادانی انتها یافت.

لیگ برتر فوتبال، شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت

به گزارش خبرنگاران، دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس در ادامه دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز (پنجشنبه) در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود صنعت نفت به اتمام رسید. میلاد جهانی در دقیقه 23 این بازی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند.

ترکیب صنعت نفت: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، حسین بغلانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، بهنام برزای، میلاد جهانی و کرار جاسم.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، بشار رسن، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور.

دقیقه 5: علی علیپور موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه این بازیکن بی دقت زده شد تا به اوت برود.

دقیقه 23: کرار جاسم در تعلل مدافعان پرسپولیس، میلاد جهانی را صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توانست به راحتی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

دقیقه 25: بهنام برزای از تیم صنعت نفت با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 30: تیم صنعت نفت صاحب ضربه ایستگاهی شد که ارسال روی دروازه، ضربه سر بهنام برزای را به دنبال داشت، اما توپ او به اوت رفت.

دقیقه 35: صنعت نفت صاحب موقعیت خوب دیگری شد که شوت بازیکنان این تیم به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد، هرچند کمک داور مسابقه پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 36: آغاز مجدد خوب علیرضا بیرانوند و ارسال توپ به زمین صنعت نفت، علیپور را با شهاب گردان در موقعیت تک به تک قرار داد، اما پیش از رسیدن مهاجم پرسپولیس به توپ، دروازه بان صنعت نفت توپ را دور کرد.

دقیقه 40: ارسال بشار رسن به محوطه جریمه صنعت نفت، می توانست برای این تیم خطرناک ساز گردد که مدافعان صنعت نفت تن به کرنر دادند.

دقیقه 43: پاس رسن پشت مدافعان صنعت نفت برای مهاجمان پرسپولیس موقعیت خوبی ایجاد کرد، اما این بارهم گردان با هوشیاری از دروازه خارج شد و توپ را دور کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 169

به "لیگ برتر فوتبال، شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، شکست یک نیمه ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید