نشست همکاری های مشترک ایران و ترکیه در حوزه ICT برگزار گردید

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، مراسم افتتاح نخستین نشست کمیته تخصصی همکاری های مشترک ایران و ترکیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز با حضور و سخنرانی ستار هاشمی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و عمر فاتیح سایان، معاون وزیر حمل ونقل و زیرساخت ترکیه برگزار گردید.

نشست همکاری های مشترک ایران و ترکیه در حوزه ICT برگزار گردید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان به ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

کمیته تخصصی همکاری های مشترک ایران و ترکیه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سه کارگروه تخصصی همکاری های رگولاتوری و هماهنگی فرکانسی، همکاری های دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک و امنیت سایبری و همکاری های زیرساختی و ارتباطات به مدت 2 روز (سوم و چهارم دی ماه) در مرکز همکاری های بین المللی و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می گردد.

این نشست در ادامه توافقات مشترک ایران و ترکیه و با هدف تقویت و توسعه همکاری های دو کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4355

به "نشست همکاری های مشترک ایران و ترکیه در حوزه ICT برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست همکاری های مشترک ایران و ترکیه در حوزه ICT برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید