هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع مجدد کرونا در آسیا ما شوخی می گیریم و کرونا جدی می کشد (فیلم)آمار مبتلایان بالا می رود، چرا؟ 24 اسفند و اول فروردین را بیاد بیاورید (فیلم)

به گزارش جعبه مهر، یک مقام سازمان بهداشت جهانی روز سه شنبه به کشورهای آسیا و اقیانوسیه به ویژه آنها که شاهد کاهش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا هستند، هشدار داد که این ویروس را دست کم نگیرند و همه چیز را تمام شده ندانند زیرا احتمال بازگشت و شیوع مجدد ویروس همه گیر جهانی در این کشورها بسیار زیاد است.

هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع مجدد کرونا در آسیا ما شوخی می گیریم و کرونا جدی می کشد (فیلم)آمار مبتلایان بالا می رود، چرا؟ 24 اسفند و اول فروردین را بیاد بیاورید (فیلم)

به گزارش ایرنا از فرانس 24، تاکیشی کاسای مدیر منطقه غرب اقیانوس آرام سازمان بهداشت جهانی تاکید کرد که اقدامات این کشورها برای مهار شیوع کرونا تنها به آنها زمان می دهد که بتوانند برای مقابله با انتقال گسترده این ویروس کشنده آمادگی کسب کنند.

این مقام سازمان بهداشت جهانی گفت: حتی در سایه همه این اقدامات، خطر انتقال دوباره کرونا به منطقه تا زمانی که بیماری همه گیر ادامه دارد، از بین نمی رود.

وی در کنفرانس خبری آنلاین اینترنتی، گفت که سزاوار است همه کشورها برای شیوع گسترده ویروس کرونا آماده شوند.

تاکیشی کاسای هشدار داد که اگر کشورهای شاهد کاهش تعداد مبتلایان همه چیز را تمام شده بدانند ،باید شاهد بازگشت مجدد کرونا باشند.

--

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5474

به "هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع مجدد کرونا در آسیا ما شوخی می گیریم و کرونا جدی می کشد (فیلم)آمار مبتلایان بالا می رود، چرا؟ 24 اسفند و اول فروردین را بیاد بیاورید (فیلم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار سازمان بهداشت جهانی نسبت به شیوع مجدد کرونا در آسیا ما شوخی می گیریم و کرونا جدی می کشد (فیلم)آمار مبتلایان بالا می رود، چرا؟ 24 اسفند و اول فروردین را بیاد بیاورید (فیلم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید