واکنش تند رئیس جمهور اوکراین به طرح تئوری های بی پایه درباره سقوط هواپیما در ایران

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهور اوکراین تاکید کرد که از انتشار تئوری های بی پایه و بدون مدرک درباره سقوط هواپیما در ایران باید خودداری کرد.

واکنش تند رئیس جمهور اوکراین به طرح تئوری های بی پایه درباره سقوط هواپیما در ایران

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در اولین واکنش به سقوط هواپیمای بوئینگ 737 متعلق به خطوط هوایی این کشور در حومه تهران تاکید کرد که از انتشار تئوری های بی پایه و بدون مدرک در زمینه سقوط این هوایپیما باید دوری کرد.

رئیس جمهور اوکراین که امروز چهارشنبه در سفر عمان به سر می برد بعد از انتشار اخبار سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران سفر خود را نیمه کاره رها کرد و به کیف برگشت.

سفارت اوکراین در تهران پیش از این اعلام کرده بود که سقوط این هواپیما در نتیجه یک حمله تروریستی نبوده است.

نخست وزیر اوکراین نیز با بیان اینکه 11 شهروند این کشور در این سانحه مرگبار کشته شده اند، گفت که یک تیم متخصص را برای تحقیق درباره سقوط بوئینگ 737 به ایران اعزام خواهد کرد.

شرکت هواپیمایی اوکراین ایرلاین نیز گفت که این هواپیما در سال 2016 ساخته شده بود و مستقیما از شرکت تحویل این شرکت شده است.

صبح امروز یک هواپیمای بوئینگ 737 اوکراینی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی تهران در حوالی شاهدشهر شهریار سقوط کرد. در این حادثه تمام 179 مسافر و خدمه پرواز جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4517

به "واکنش تند رئیس جمهور اوکراین به طرح تئوری های بی پایه درباره سقوط هواپیما در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تند رئیس جمهور اوکراین به طرح تئوری های بی پایه درباره سقوط هواپیما در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید