پتروشیمی کارون از 2 محصول جدید پلی&zwnjاورتان رونمایی می&zwnjکند

به گزارش جعبه مهر، شرکت پتروشیمی کارون هم زمان با هفته پژوهش، از دو محصول جدید زنجیره ایزوسیانات (پلی اورتان) به طور رسمی رونمایی می نماید.

پتروشیمی کارون از 2 محصول جدید پلی&zwnjاورتان رونمایی می&zwnjکند

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی کارون، پس از فراوری و عرضه تجاری سه محصول کمیاب و پرطرفدار زنجیره ایزوسیانات ازسوی شرکت پتروشیمی کارون با هدف بی احتیاجی صنعت پتروشیمی از واردات محصولات خارجی، هم زمان با هفته پژوهش در مراسمی به طور رسمی عرضه دو محصول جدید شروع می گردد.

بر این اساس، با هدف اجرای سیاست های کلان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس مبنی بر تکمیل زنجیره های ارزش و متنوع کردن سبد فراوری پتروشیمی ها، برای نخستین بار محصول KHR-45 به منظور تأمین احتیاج فراوریکنندگان میان دستی و پایین دستی صنعت پلی اورتان کشور فراوری و عرضه می گردد.

افزون بر این، محصول MDA هم در ادامه تکمیل زنجیره ارزش محصولات MDI با هدف تشویق سرمایه گذاری و تأمین احتیاج صنایع تکمیلی داخلی برای نخستین بار عرضه می گردد.

شرکت پتروشیمی کارون پیش تر سه محصول کمیاب زنجیره ایزوسانات ها را شامل دو گرید جدید MTDI و 10 KMT و KHM100B را به ترتیب با هدف تأمین احتیاج صنایع خودروسازی، مبلمان اداری، خانگی و صنایع کفش، انواع چسب صنعتی و لَمینِت، درزگیر و آب بند (سیلانت ها)، ضربه گیرها، باندهای ارتوپدی و کفپوش های اداری و صنعتی و ... فراوری و عرضه نموده بود.

پتروشیمی کارون نخستین فراوریکننده ایزوسیانات ها، مشتمل بر TDI و MDI و تکمیل کننده زنجیره ارزش پُلی یورتان ها در منطقه خاورمیانه و غرب آسیاست. این شرکت پتروشیمی با استفاده از خوراک کلر، مونوکسیدکربن و هیدروژن، خوراک تولوئن، بنزن، فُرمالین، آمونیاک، اسیدنیتریک و اسید سولفوریک انواع محصولات پایه ای و اصلی پتروشیمی، با ارزش افزوده بالا و برخوردار از کیفیت ممتاز جهانی را فراوری و به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8569

به "پتروشیمی کارون از 2 محصول جدید پلی&zwnjاورتان رونمایی می&zwnjکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتروشیمی کارون از 2 محصول جدید پلی&zwnjاورتان رونمایی می&zwnjکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید