پرداخت تسهیلات ارزان به فعالان چای، متقاضیان به موقع اقدام نمایند

به گزارش جعبه مهر، رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تسهیلات کم بهره به چای کاران و کارخانجات اطلاع داد و گفت: تسهیلات سال جاری در مقایسه با سال گذشته رشد 150 درصدی داشته و انتظار است متقاضیان به موقع اقدام نمایند.

پرداخت تسهیلات ارزان به فعالان چای، متقاضیان به موقع اقدام نمایند

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حبیب الله دنیاساز از در نظر دریافت تسهیلات ارزان قیمت به فعالان صنعت چای اطلاع داد و اظهار کرد: برای بهسازی کارخانجات و باغات چای علاوه بر سرمایه در گردش، تسهیلات سرمایه ای نیز در نظر گرفته شده است.

وی در تشریح پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش صنعتگران چای گفت: تسهیلات سرمایه در گردش با سررسید یک ساله و با سود 4 درصدی به ذینفعان چای در گیلان و مازندران پرداخت می گردد.

رئیس سازمان چای کشور در تشریح جزئیات پرداخت تسهیلات سرمایه ای نیز بیان نمود: سازمان چای برای کارخانجات وام های 7 درصدی و برای چای کاران نیز وام های 4 درصدی با بازپرداخت چهارساله در نظر گرفته است.

دنیا ساز با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده به فعالان صنعت چای اضافه کرد: تا به امروز 27 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و بالغ بر 9 میلیارد تومان نیز تسهیلات سرمایه ای تخصیص پیداکرده است.

وی بر لزوم اقدام به موقع فعالان چای برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده تأکید کرد و گفت: تخصیص تسهیلات ازجمله در بخش تسهیلات سرمایه ای در مقایسه با سال گذشته 150 درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان چای کشور از پیش بینی افزایش بهره وری و فراوری چای در سال آینده اطلاع داد و اضافه کرد: اقبال عمومی به صنعت چای افزایش پیداکرده و اشتیاق به سرمایه گذاری نیز در بخش چای صعودی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8865

به "پرداخت تسهیلات ارزان به فعالان چای، متقاضیان به موقع اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات ارزان به فعالان چای، متقاضیان به موقع اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید