پرونده هایی که در کمیته ها خاک می خورند ، از شجاعیان تا پیروانی و جباری

به گزارش جعبه مهر، این موضوع قابل تأمل است که هیچ ساز و کاری برای اولویت بندی و شیوه رسیدگی به این پرونده ها وجود ندارد.

پرونده هایی که در کمیته ها خاک می خورند ، از شجاعیان تا پیروانی و جباری

به گزارش خبرنگاران ، اولویت بندی کمیته های انضباطی، استیناف، اخلاق و معین وضعیت در آنالیز پرونده ها، یکی از مورد بحث ترین مسائلی است که شاید در نقد عملکرد کمیته های فدراسیون فوتبال بتوان مطرح نمود.

درست است که پرونده های بسیاری برای رسیدگی به این کمیته ها می رسند اما این موضوع قابل تأمل است که هیچ ساز و کاری برای اولویت بندی و شیوه رسیدگی به این پرونده ها وجود ندارد. همین باعث شده که پرونده ها برای رسیدگی، کاملاً براساس سلیقه انتخاب شوند و هرچه هیاهو درباره شان بیشتر باشد، زودتر به نتیجه می رسند.

آخرین نمونه این انتخاب سلیقه ای را می توان در اعلام حکم قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی و ماجرای سربازی آن دانست. در حالی که هنوز تکلیف شکایت باشگاه ماشین سازی بابت نقد شدن چک انتقال استقلالی ها، معین نشده است.

همین موضوع اعتراض هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی را بابت این تبعیض ها در پی داشته است. نصیرزاده بابت نقد نشدن چک های استقلال بارها با این باشگاه راه آمد و در نهایت مجبور شد پیگیری این ماجرا را برعهده کمیته معین وضعیت بگذارد و از باشگاه استقلال به این کمیته شکایت کند. با گذشت مدت ها از اعلام این شکایت اما هنوز رأیی برای این پرونده صادر نشده است. مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در همین رابطه گفته: چک آخری که باشگاه استقلال به ما ارائه نموده به مبلغ 300 میلیون تومان بوده که هنوز پرداخت نشده است. جالب است که کمیته معین وضعیت موضوع مهدی ترابی را به فوریت آنالیز کرد اما در مورد پرونده شجاعیان هنوز رسیدگی صورت نگرفته است. کمیته معین وضعیت بالغ بر 1500 پرونده در دست آنالیز دارد که برخی ها را به فوریت رسیدگی نموده درست مثل پرونده مهدی ترابی ولی با وجود اینکه ما در مورد شجاعیان اقدامات لازم را انجام داده و حتی هزینه رسیدگی هم پرداخت کردیم هنوز جوابی به ما داده نشده است.

نکته جالب اینکه موارد مشابه پرونده شکایت باشگاه ماشین سازی از داریوش شجاعیان، خیلی زودتر مورد آنالیز قرار گرفته اند و حکم متناسب با آن ها اعلام شده است اما پرونده شجاعیان هنوز در کمیته معین وضعیت خاک می خورد. از این نمونه پرونده در فدراسیون فوتبال کم نیستند و پرونده های مجتبی جباری و افشین پیروانی، مدت هاست که بی نتیجه مانده است.

310 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 480

به "پرونده هایی که در کمیته ها خاک می خورند ، از شجاعیان تا پیروانی و جباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده هایی که در کمیته ها خاک می خورند ، از شجاعیان تا پیروانی و جباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید