کومان: عده ای می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا نسبت به افشای جزییات قرارداد فو ق ستاره آرژانتینی اش واکنش نشان داد.

کومان: عده ای می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند

به گزارش خبرنگاران، رونالد کومان که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته بیست و یکم لالیگای اسپانیا پیروز شدند با فزونی 2 بر یک خانگی مقابل اتلتیک بیلبائو به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود نمایند، گفت: تیم خیلی خوب بود به خصوص در نیمه اول و شایسته به ثمر رساندن گل های بیشتری بودیم. تیم واکنش خوبی به گل تساوی بیلبائو نشان داد. وقتی که با نتیجه 2 بر یک پیش بودیم، باید از فزونی خود دفاع می کردیم و دقیقاً همین کار را کردیم.

وی اضافه کرد: تیم در حال رشد و پیشرفت است و از جنبه دفاعی نیز بهتر بازی می کنیم. در ماه فوریه دوباره بازی های زیادی خواهیم داشت و کارمان سخت خواهد بود چون فقط با دو روز استراحت بین مسابقات کار آسانی در پیش نداریم، اما طرز فکر تیم بسیار خوب است.

سرمربی هلندی بارسلونا درباره افشای جزییات قرارداد 555 میلیون یورویی لیونل مسی توسط نشریه ال موندو گفت: باید بفهمیم چطور این قرارداد به دست یک رسانه رسیده است. با این وجود باید تمرکزمان به کار خودمان باشد. تیم اخیراً خوب بوده و بازی های زیادی را برده ایم. نباید روی موضوع افشای جزییات قرارداد مسی تمرکز کنیم، اما کسانی هستند که می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند.

کومان توضیح داد: مسی سال هاست که کیفیت خود را به عنوان یک فوتبالیست نشان می دهد و یاری زیادی به عظیم شدن این باشگاه و کسب عناوین بسیار نموده است. لئو بسیار باانگیزه است. اخباری که امروز در خصوص او منتشر شد، البته روی او تأثیر گذاشته است.

وی اعلام نمود: باید به بازیکنان مهم که برای این باشگاه کارهای زیادی نموده اند، احترام بگذاریم. لئو یک برنده است و همواره می خواهد کیفیت بازی خود را به اثبات برساند. در چنین شرایطی مهم است که متحد بمانیم.

مسی 33 ساله با گلی که شب گذشته به ثمر رساند شمار گل های زده خود با پیراهن بارسا را به عدد ششصد و پنجاه رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9106

به "کومان: عده ای می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: عده ای می خواهند به بارسلونا و مسی ضربه بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید