آرش رضاوند: هرگز مینروا پنجاب را دست کم نمی گیریم، سایپا از لحاظ هزینه جزو چند تیم آخر لیگ برتر است

به گزارش جعبه مهر، آرش رضاوند، هافبک بازیساز تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که آنها به هیچ عنوان تیم مینروا پنجاب هند را دست کم نخواهند گرفت.

آرش رضاوند: هرگز مینروا پنجاب را دست کم نمی گیریم، سایپا از لحاظ هزینه جزو چند تیم آخر لیگ برتر است

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط تیمش در آستانه بازی مقابل مینروا پنجاب هند در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و خودمان را آماده این بازی نموده ایم. شناختی هم از حریف نداریم و شاید این موضوع کارمان را سخت کند. به همین دلیل با نهایت کوشش بازی خواهیم کرد تا برنده شویم.

وی با اشاره به این موضوع که تیم مینروا پنجاب در دو ماه اخیر پیروز به کسب برد نشده و در لیگ هند در رده نهم قرار گرفته است، بیان کرد: ما هم در جدول لیگ برتر ایران در رده دهم قرار داریم و این دلیل نمی گردد که تیم مینروا پنجاب را تیمی ضعیف قلمداد کنیم. ما هرگز مینروا پنجاب را دست کم نمی گیریم و با تمام قدرت بازی خواهیم کرد تا از این مرحله عبور کنیم.

رضاوند در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا در لیگ سال جاری عملکرد خوبی نداشته است، توضیح داد: ما در فصل گذشته نمایش بسیار خوبی داشتیم، اما سال جاری متأسفانه نتایج خوبی نگرفتیم. این اتفاقات همواره در فوتبال وجود دارد، ضمناً سال جاری خیلی از تیم ها بیش از حد هزینه نموده اند و باشگاه سایپا با این تیم ها از لحاظ بودجه و هزینه قابل قیاس نیست. به عنوان مثال همین فولاد خوزستان چند بازیکن به تیمش اضافه نمود و تیم های بالای جدول هم که با ما قابل قیاس نیستند.

هافبک سایپا اضافه نمود: سایپا از لحاظ هزینه جزو چند تیم آخر لیگ برتر است و بیشتر روی استفاده از محصولات خودش و استفاده از بازیکنان پایه نظر دارد. شاید این موضوع تاوان داشته باشد، اما مطمئناً در آینده بازیکنانی مثل قلی زاده و ترابی می توانند در سایپا متولد شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1100

به "آرش رضاوند: هرگز مینروا پنجاب را دست کم نمی گیریم، سایپا از لحاظ هزینه جزو چند تیم آخر لیگ برتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرش رضاوند: هرگز مینروا پنجاب را دست کم نمی گیریم، سایپا از لحاظ هزینه جزو چند تیم آخر لیگ برتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید