اظهارات اسکالونی پس از شکست آرژانتین مقابل برزیل

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین با وجود شکست مقابل برزیل از عملکرد شاگردانش راضی است.

اظهارات اسکالونی پس از شکست آرژانتین مقابل برزیل

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کلارین، تیم ملی فوتبال آرژانتین در یک بازی دوستانه برابر برزیل نهاده شد و با یک گل مغلوب حریفش شد. آلبی سلسته در حالی در سوپر کلاسیکو بازنده شد که با بازیکنان جوان خود به میدان رفته بود و لیونل مسی را در اختیار نداشت، در مقابل برزیل با همه ستاره های خود به جز مارسلوی مصدوم بازی کرد. لیونل اسکالونی پس از این شکست گفت : نمایشی که بازیکنان جوانم داشتند، فوق العاده بود. آنها با تمام وجود بازی کردند. من نیز به وجد آمده بودم و از عملکرد شاگردانم راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در ادامه اظهار کرد: آنها بدون توجه به حریف خود بازی مورد نظرشان را ارائه دادند و برابر تیمی که مدت ها است بازیکنانش با هم تمرین نموده اند چنین بازی را به نمایش گذاشتند.

تک گل برزیل در وقت های اضافه نیمه دوم توسط میراندا به ثمر رسید. سرمربی آرژانتینی گفت : نمی خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم چون دیروز (سه شنبه) اعلام نموده بودم که نتیجه برای ما در اولویت قرار ندارد. با این حال شکست برابر برزیل اتفاق تلخی است. همچنین به خاطر این که بازیکنانم نمایش خوبی داشتند اما با شکست زمین بازی را ترک کردند، ناراحتم.

اسکالونی اضافه نمود: نکات مثبت این دیدار زیاد بود. بازیکنان زیادی نخستین سوپر کلاسیکوی خود را تجربه کردند. آنها نشان دادند که می توانند در بازی های مهم بدرخشند. ساراویا یکی از آنها بود که برابر نیمار (از بهترین های دنیا) عملکرد خیلی خوبی داشت. من اکنون تنها به نیمه پر لیوان نگاه می کنم.

سرمربی آلبی سلسته درباره نکته منفی بازی اظهار کرد: نکته منفی باز شدن دروازه مان در لحظات پایانی بود. تغییرات در تیم مان زیاد بود. از طرفی داور وقت های اضافه زیادی برای یک بازی دوستانه در نظر گرفته بود. ما از دیدار دیشب نکات مثبت زیادی به دست آوردیم. قبلا نیز اعلام نموده بودم که برای ما تعهد و نظم از همه چیز مهم تر است. شکست دردناک است اما چنین بازی هایی بعدها نتیجه بخش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 486

به "اظهارات اسکالونی پس از شکست آرژانتین مقابل برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات اسکالونی پس از شکست آرژانتین مقابل برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید