برگزاری 645 اردوی جهادی از سوی جهادگران دانشگاه های علوم پزشکی

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور دکتر محمد تاج فرد دبیر ستاد مرکزی فعالیت های جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت و دکتر میرجلیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد تشکیل شد.

برگزاری 645 اردوی جهادی از سوی جهادگران دانشگاه های علوم پزشکی

دبیر ستاد مرکزی فعالیت های جهادی دانشگاهیان وزارت بهداشت با اشاره به تاکید مدیران وزارت بهداشت در برگزاری مستمر اردوهای جهادی، گفت: در 55 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور ستاد برگزاری فعالیت های اردوی جهادی تشکیل گردیده و از سال گذشته تاکنون حدود 282 جلسه فعالیت های اردوهای جهادی دانشگاه ها برگزار گردیده است.

تاج فرد با اشاره به اینکه تعداد 645 اردوی جهادی در استان های مختلف برگزار گردیده است، اعلام کرد: امیدوارم تشکیل اردوهای جهادی به همت جهادگران دانشگاه های علوم پزشکی در نقاط محروم کشور بیش از پیش افزایش یابد و بیش از گذشته شاهد ارایه خدمات جهادگران به مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، پزشکی، آموزشی باشیم.

وی یکی از مهمترین اقدامات دبیرخانه ستاد مرکزی فعالیت های جهادی دانشگاهیان را توجه به اهمیت سیاستگذاری و برنامه ریزی هدفمند در راستای توسعه ساماندهی و اثربخشی فعالیت ها، دانست و ادامه داد: تا قبل از تیرماه 95 تنها پنج کانون مستقل جهادی به ثبت رسیده بود که با تقویت فرهنگ کار جهادی تا خاتمه اردیبهشت 97 تعداد این کانون ها به 47 کانون رسید.

دبیر ستاد مرکزی فعالیت های جهادی وزارت بهداشت با اشاره ضرورت ایجاد تنوع در ساختارهایی که به فعالیت های جهادی در دانشگاه ها مشغول فعالیت هستند، گفت: از ابتدای تشکیل ستاد مرکزی اردوهای جهادی در وزارت بهداشت با شناسایی گروه های جهادی و ترغیب نهادها و تشکل های دانشجویی، تعداد کانون ها و گروه های جهادی به 150 رسیده است.

وی در خصوص وضعیت ستادهای دانشگاهی فعالیت های جهادی، گفت: تا خاتمه اردیبهشت 97، 54 دانشگاه، ستادهای دانشگاهی خود را بصورت رسمی و بر اساس آئین نامه فعالیت های جهادی دانشگاهیان تشکیل داده و در اجرای مفاد آن و نیز بهره برداری از ظرفیت های دانشجویی دانشگاه در این راستا اهتمام ورزیده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 266

به "برگزاری 645 اردوی جهادی از سوی جهادگران دانشگاه های علوم پزشکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 645 اردوی جهادی از سوی جهادگران دانشگاه های علوم پزشکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید