تاکنون به قلعه نویی نباخته ام، دربی 3-3 گردد خوشحال می شوم!

به گزارش جعبه مهر، علیرضا مرزبان در مصاحبه با خبرنگاران، به تشریح شرایط این تیم در آستانه بازی با سپاهان و تقابل با امیر قلعه نویی پرداخت و تاکید نمود که نه تنها به دنبال حفظ رکورد نباختن به قلعه نویی است بلکه قصد دارد تیمش بازی زیبا و بزرگی انجام بدهد.

تاکنون به قلعه نویی نباخته ام، دربی 3-3 گردد خوشحال می شوم!

مشروح گفتگوی مهر با مرزبان در ادامه می آید:

* خبرنگاران - شرایط تیم نفت مسجد سلیمان چطور است؟

- علیرضا مرزبان: از روزی که آمدم سعی کردم سه محور بزرگ تیم را تغییر بدهم. اول وضعیت روحی تیم. نفت در پنج بازی موفق نگردیده بود گل بزند و فقط سه امتیاز داشت. باید در این زمینه رو به جلو حرکت می کردیم. بحث بعدی بحث بدنی است. ما تعداد جلسات تمرینی را بیشتر کردیم. مورد سوم هم مسائل تاکتیکی بود که تغییراتی خوبی ایجاد کردیم و بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم.

* آیا برای بازی با سپاهان آماده اید؟

- سپاهان تیم قدرتمندی است که برای قهرمانی مبارزه می نماید. این تیم چند سال جزو مدعیان نبوده و سال جاری تغییرات زیادی در مدیریت، کادر فنی و بازیکنانش داشته است. از شرایط این مسابقه آگاهیم و می دانیم از سپاهان چه انتظاراتی می رود. بعد از سپاهان هم دو بازی متوالی با استقلال داریم. در واقع در 10 روز، سه بازی انجام می دهیم. بازیکنان ما خودشان با این مسابقات رشد می نمایند. انگیزه و تمرکز نقش مهمی در این ارتباط بازی می نماید.

* اینکه گفتید تیم مشکل بدنی داشت یعنی آمادگی و بدن بازیکنان خراب بود و بدنسازی خوبی ابتدای فصل نداشتند؟

- خیر منظورم این است که شرایط بدنی آنها چیزی که من می خواستم نبود. نمی گردد گفت خراب بوده است. نگرش های مربیان با هم فرق می نماید. ما مجبور شدیم روزی دو جلسه تمرین برگزار کنیم. این برای بدن بازیکنان تیم خوب بود. ضمن اینکه توانستیم پرداختی قرارداد بازیکنان را هم تغییر بدهیم و بهبود ببخشیم. آقای مولایی مدیرعامل باشگاه با تمام وجود کار می نماید و خیلی از مسائل را حل نموده است. باید تشکر ویژه ای از هواداران، بازیکنان، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل داشته باشم. احساس خوبی بین این طرف ها وجود دارد و این احساس به موفقیت تیم یاری می نماید.

* نفت چه زمانی از بحران خارج می گردد؟

- من شخصیت فنی و اخلاقی بازیکنانم را دوست دارم. آنها خودشان مشتاق به پیشرفت هستند. ما بحران را از بین می بریم.

* چقدر از تیم سپاهان و تفکرات امیر قلعه نویی شناخت دارید؟

- طبیعی است که از تفکرات قلعه نویی شناخت دارم. راجع به تفکرات امیر باید بگویم نفراتی هستند که خودشان شرایط را تغییر می دهند. من در این چند سال سه بار با امیر روبرو گردیده ام و تاکنون به او نباخته ام.

* پس قصد دارید به رکورد نباختن هایتان مقابل قلعه نویی ادامه بدهید؟

- نه تنها این موضوع بلکه می خواهیم بازی بزرگ و زیبایی انجام بدهیم. من هوادار فوتبال زیبا هستم تا هواداران را به استادیوم بکشاند. هر موقع خوب بازی کنید، نتیجه هم خود به خود می آید.

* برای این مسابقه مصدوم و محروم هم دارید؟

- فقط میلاد میداوودی مصدوم است.

* آیا نسبت به برنامه ریزی لیگ و جام حذفی و برگزاری سه بازی طی 10 روز انتقاد ندارید؟

- یک موقع چیزی دست شما است که می گردد آنرا تغییر داد ولی بعضی مواقع اینطور نیست. به عنوان مثال ما نمی توانیم خودمان معین کنیم خورشید فردا از کجا طلوع کند! باشگاه نفت همکاری خوبی با سازمان لیگ داشته است و به این همکاری ادامه می دهیم. رفتار ما با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با احترام است.

* شما سابقه کار در پرسپولیس را هم دارید. دربی هشتاد و هشتم را چطور می بینید و فکر می کنید کار کدام تیم سخت تر است؟

- روی کاغذ شرایط پرسپولیس بهتر است چه در جدول لیگ برتر و چه در آسیا که با پنجره بسته و بازیکنان کم به نیمه نهایی رسیده است. پرسپولیس یک تیم متحد است ولی استقلال زخم خورده است. خیلی از نفرات این تیم بعد از جام جهانی جدا شدند و باید تیم جدیدی ساخته گردد. از نتایج استقلال هیچکس راضی نیست ولی این تیم به زمان احتیاج دارد چون بازیکنانش با کیفیت هستند. استقلال نتایج خوبی نگرفته است ولی برد در دربی می تواند مشکلاتش را حل نماید. با این حساب به نظرم فشار در دربی روی پرسپولیس است و استقلال می تواند برنده بزرگ این بازی باشد.

* مهمترین فاکتوری که پیروزی یک تیم در دربی را رقم می زند، چیست؟

- نه جدول در نتیجه نقش دارد نه شرایط روحی و روانی. فقط فرم روز یک تیم نتیجه را معین می نماید. منظورم این است که گاهی یک تیم همه جوره آماده است و چیزی کم ندارد ولی وقتی به زمین می رود، هر کاری می نماید برنده نمی گردد. گاهی هم برعکس است. یک تیم که شرایط خوبی ندارد به خاطر اینکه بازیکنانش با تمرکز بالا به زمین می روند و از همان اول همه چیز را به سود خود می نمایند. در 15 دقیقه ابتدایی این احساس به آنها دست می دهد که امروز، روز خوبشان است.

* به نظر شما این دربی با چه نتیجه ای تمام می گردد؟

- اگر دربی با نتیجه تساوی 3 - 3 تمام گردد، خوشحال می شوم. چون بازی پرگل می گردد، هر دو تیم سه گل زده اند که روی هم رفته جمعش می گردد 6! (با خنده)

* شما در دربی هوادار پرسپولیس هستید؟

- من یکسال در تیم پرسپولیس بودم و احساس خوبی نسبت به این تیم دارم ولی از آنطرف بخش بزرگی از خانواده ام استقلال هستند. هر دو تیم را دوست دارم و برایشان احترام قائلم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 398

به "تاکنون به قلعه نویی نباخته ام، دربی 3-3 گردد خوشحال می شوم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکنون به قلعه نویی نباخته ام، دربی 3-3 گردد خوشحال می شوم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید