تحت نظر فدراسیون مصاحبه می کنیم، انتقاد از دستیارم هماهنگ شده است!

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، کارلوس کی روش در ابتدای تمرین عصر امروز یکشنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران، گفت: در ابتدا باید بگویم، ذهنمان، افکار، قلبمان و روح مان را بر روی آمادگی جهت حضور در جام ملت ها گذاشتیم و این مسئله ای است که اهمیت دارد.

تحت نظر فدراسیون مصاحبه می کنیم، انتقاد از دستیارم هماهنگ شده است!

سرمربی تیم ملی که خود و دستیارش طی روزهای گذشته باعث برهم خوردن آرامش تیم ملی و فوتبال شده اند در ادامه صحبت هایش گفت: تیم ملی باید عاملی برای اتحاد و همبستگی باشد نه اینکه دلیلی برای تفرقه و دودستگی گردد. همه ما و تمام کسانی که در فوتبال کار می نمایند با مشکلاتی روبرو بودند. باید دست به دست هم دهیم و به فکر پیدا کردن یک راه حل مناسب باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اظهارات دستیارش علیه حمید استیلی گفت: این را می دانیم که این پاسخ های هماهنگ شده و یکصدا به عنوان یک گروه ارکستر از کجا می آید. این اتفاق برای ما جدید نیست و می دانیم از کجا قصد دارند مخل برنامه های تیم ملی شوند.

وی ادامه داد: انتقادها باید به سمت افرادی برود که با جبهه فکری خاص خودشان از قصد دنبال ایجاد شکاف هستند. انتقاد باید به سمت افرادی باشد که می خواهند از درون ضربه بزنند. تیم ملی 40 سال است نتوانسته قهرمان آسیا گردد، تیم المپیک هم حدود 40 سال است به المپیک راه پیدا نکرده است. آیا فکر می کنید ما باید وقت مان را برای این بازیهای کوچک تلف کنیم؟

وی ادامه داد: اگر کسی نیاز به زمین و امکانات دارد باید برود برایش بجنگد.

کی روش در مورد دیدار برابر بولیوی نیز گفت: بعد از جام جهانی باید نخستین دیدار تدارکاتی خود در خانه را برگزار کنیم. تیم خوب بولیوی بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و مردم می توانند روز سه شنبه به استادیوم بیایند و از یک فوتبال خوب و سرگرم نماینده لذت ببرند.

وی با تاکید بر اینکه روزانه بین 16 تا 18 ساعت کار می نمایند و به کسی حسادت نمی نمایند گفت: ما سخت کار می کنیم تا بهترین راه حلها را برای تیم ملی پیدا کنیم. باور کنید ما به اندازه کافی سر درد داریم و دیگر نیاز نیست وقت مان را تلف این گونه بازیها کنیم.

کی روش دوباره روی سخنش را به سمت مدیر تیم امید چرخاند و گفت: استیلی مدیر تیم امید است و می باید نظم را در تیمش جاری کند و به افرادی که از درون تیم امید هماهنگ شده مصاحبه می نمایند تذکر بدهد. شما می بینید که در تیم ملی نظم و انضباط به صورت کامل وجود دارد. ما وقتی با رسانه ها صحبت می کنیم تحت چتر و حمایت فدراسیون صحبت می کنیم.

سرمربی تیم ملی اعلام نمود: نمی توانیم بپذیریم که در تیم های دیگر هماهنگ شده و به نمایندگی از کسی که صورتش را نشان نمی دهد صحبت نمایند. این باعث اذیت کردن مردم و رسانه ها با این گونه دروغ ها می گردد. اگر این اتفاق درون تیم من می افتاد و یک نفر با حرف های دروغ باعث آزار مردم و رسانه ها می شد، فوراً اخراجش می کردم. این آخر داستان است و دیگر در مورد آن صحبت نمی کنم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران برابر بولیوی به میدان خواهد رفت و ما باید به مهمانمان خوشامد بگوییم و نشان بدهیم که خوشحال هستیم. باید از بازی لذت ببریم. باید ما و بازیکنانم تمرکزمان را روی پیروزی و فوتبال زیبا بگذاریم.

کی روش ادامه داد: اگر آقای استیلی و هر فرد دیگری مسئله ای دارد. دفتر ما اینجا هست. اما دفتر ایشان برای دو سال خالی هست. تلفن همراه من روشن است. چرا باید ایشان این مسائل را وارد رسانه ها نمایند. شما در مورد این فکر کنید. امیدوارم همه متوجه شوند که ما اینجا هستیم که باعث خوشحالی مردم شویم. غیر از این چیزی نمی گویم.

وی اعلام نمود: دو بحث بزرگ داریم. مبحث اول این است که باید سخت کار کنیم. مبحث دوم هم این است که باید بخندیم و لبخند بزنیم.

سرمربی تیم ملی در مورد کمپ تیم های ملی که گفته می گردد یادگار صفایی فراهانی است گفت: به من بگویید صفایی فراهانی چند سال پیش رئیس فدراسیون بوده است - خبرنگاران پاسخ دادند در جام جهانی 1998 رئیس فدراسیون بوده اند - کی روش ادامه داد: میراث من زمین فوتبال نیست بلکه سخت کار کردن است برای فوتبال ایران که بتواند زمینه موفقیت را فراهم کند. من می توانستم مثل بقیه در زمین قبلی قدم بزنم. اما من نقطه نظرات خودم را دارم و سخت کوشش می کنم. پولی که اینجا هزینه شد از زحمات بازیکنان برای جام جهانی 2014 بود.

وی ادامه داد: وقتی من صحبت از میراث می کنم صحبت از کوشش و تمرین کردنمان است. می دانید ساختمان پک چطور آغاز شد. ما تکه به تکه این مرکز را طراحی کردیم به همراه دستیارانم. الان این مرکز برای تمرین تیم ملی و همه بازیکنان آماده شده است. بارها گفته ام که این مکان درش برای همه باز است. در اواسط کار یک فرد این مرکز را گرفت اما کوشش کردم بگویم که این مرکز برای تیم ملی است.

کارلوس کی روش اعلام نمود: بیایید چشمانمان را به آینده بدوزیم. بیایید دست در دست هم با هم کار کنیم. باید با کسانی که می خواهند مخل تیم ملی شوند برخورد کنیم و نگذاریم کنار ما باشند. هر زمان که وقتش شد بیایند اینجا کار نمایند. رسانه ها یاری نمایند هوادارانی که بعد از جام جهانی در خیابان ها بودند را بیاوریم در استادیوم تا از بازی ایران و بولیوی لذت ببرند. به شما قول می دهم که کسی افسوس حضورش در استادیوم را نخورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 481

به "تحت نظر فدراسیون مصاحبه می کنیم، انتقاد از دستیارم هماهنگ شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحت نظر فدراسیون مصاحبه می کنیم، انتقاد از دستیارم هماهنگ شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید