تیم لیگ برتری فوتسال بانوان بدون اسپانسر و قرارداد مالی و تنها با سه امتیاز

به گزارش جعبه مهر، سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تنها دو نفر از بازیکنان با تجربه تیم هیات فوتبال قرارداد مالی دارند و بقیه به خاطر علاقه به حضور در لیگ، بازی می نمایند.

تیم لیگ برتری فوتسال بانوان بدون اسپانسر و قرارداد مالی و تنها با سه امتیاز

زهرا بدلی سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در شرح عملکرد ضعیت این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: تیممان دیر بسته شد و از لحاظ بدنسازی چند هفته اول را کم آوردیم و سپس چند هفته ای طول کشید تا بازیکنان از نظر بدنی آماده و هماهنگ شوند. از ابتدای فصل به مسئولان تیممان گفتیم که یک بازیکن باتجربه کم داریم تا بتواند تیم را در زمین رهبری کند وتمام نماینده قابلی باشد.

او در این مورد اضافه نمود: اگر از تمام مربیانی که با تیم ما بازی کردند بپرسید تایید می نمایند که خیلی حمله می کنیم اما تمام نماینده خوبی نداریم. این موضوع هم به خاطر بی تجربگی بازیکنانمان است چون برای اولین بار در این سطح کار می نمایند. اکثرا آنها بچه های آموزش و پروش و کسانی هستند که حتی در لیگ دو هم کار نکردند. یک سری از باخت هایمان به خاطر این بی تجربگی بود اما برای دور برگشت برنامه داریم که از چند تیم نتیجه بگیریم. در انتها نیم فصل اول دو بازی سخت با تیم های نامی نو و صنعت فجر شیراز داریم که امیدواریم از یکی از آنها امتیاز بگیریم.

بدلی جذب اسپانسر را شرط جذب بازیکن در نیم فصل لیگ فوتسال بانوان دانست و اعلام کرد: اسپانسر نداریم اگر مسئولان حمایت نمایند که به یک بازیکن با تجربه احتیاج داریم در غیر این صورت فکر نمی کنم بتوانیم کسی را جذب کنیم.

او در ادامه به نداشتن قرارداد مالی بازیکنان این تیم اشاره نمود و گفت: فقط با رویا کلاته و مریم رضاپور که باتجربه های تیم هستند، قرارداد مالی بستند. ولی هیئت فوتبال سنگ تمام گذاشته و تمام رفت و برگشت هایمان با پرواز است و با اینکه وظیفه ای برای تیم داری ندارند اما خوشبختانه مسئولان خیلی خوب حمایت می نمایند. با حساب اینکه بازیکنان تیم به بازی در لیگ علاقه داشتند و چون برای اولین بارشان است در این سطح کار می نمایند قرارداد مالی نبستند.

سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی به شرایط قرعه کشی لیگ بعد از انصراف اولیه تیم نامی نو اعتراض کرد و گفت: پس از انصراف تیم نامی نو، همه تیمها قبل از بازی با ما یک هفته استراحت دارند که در واقع به نفع حریفان ماست. این موضوع فقط برای تیم ما رخ داده که مسئولان برگزاری باید فکری به حال آن نمایند.

بدلی در انتها و در مورد این فصل از لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: در حال حاضر تمام تیم ها دغدغه مالی دارند یعنی اکثرا حمایت نمی شوند و در نتیجه بازیکنان بی انگیزه هستند. فکر می کردیم با قهرمانی تیم ملی در آسیا اسپانسرهای خوبی از فوتسال بانوان حمایت نمایند. متاسفانه این روند پیش نرفت و به همین دلیل تیم ها مثل فصل های قبل شور و هیجان ندارند.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در هفته دهم لیگ برتر فوتیال بانوان تیم پارس آرا شیراز را پیش رو دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 154

به "تیم لیگ برتری فوتسال بانوان بدون اسپانسر و قرارداد مالی و تنها با سه امتیاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم لیگ برتری فوتسال بانوان بدون اسپانسر و قرارداد مالی و تنها با سه امتیاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید