خلاقیت، مهره گمشده تیم برانکو

به گزارش جعبه مهر، پرسپولیس این فصل، در 4 بازی 4 گل زده که فقط یک گل با پاس گل هافبک های این تیم بوده است.

خلاقیت، مهره گمشده تیم برانکو

به گزارش خبرنگاران ، هر دو گل ساز برتر فصل پیش از پرسپولیس بودند. دو بازیکنی که روی هم 17 گل ساختند و نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشتند. محسن مسلمان با 10 پاس گل، گل سازترین بازیکن لیگ بود و وحید امیری با 7 پاس گل، به صورت مشترک با ترابی در رده دوم قرار داشت. آخر فصل، هر دوی آن ها جدا شدند و سومین ضلع مثلث چپ پای پرسپولیس یعنی فرشاد احمدزاده هم این تیم را ترک کرد. احمدزاده هم مجموعا، روی 9 گل پرسپولیس تاثیرگذار بود.

پرسپولیس اما در بازی جمعه شب مقابل نفت مسجدسلیمان برای دومین هفته پیاپی نتوانست گل بسازد که این برای گلزن ترین تیم سال های اخیر لیگ برتر، یک رکورد منفی بود. مرور روند پرسپولیس در این 4 هفته شاید مشکل اصلی را بیشتر نشان بدهد. پرسپولیس این فصل، در 4 بازی 4 گل زده که فقط یک گل با پاس گل هافبک های این تیم بوده است. هفته اول پرسپولیس از روی نقطه پنالتی یک گل به پدیده زد که پنالتی را سیامک نعمتی گرفته بود.

بازی با فولاد، آن ها سه گل زدند. گل اول با شوت از راه دور نعمتی بود، گل دوم را علیپور ساخت و منشا زد و گل سوم هم با حرکت انفرادی نعمتی بدست آمد. تنها پاس گل هافبک های پرسپولیس یعنی کامیابی نیا، نوراللهی، رسن و عالیشاه، پاس گل اول پرسپولیس به فولاد بود که رسن از پشت محوطه جریمه برای نعمتی فرستاد.

کمال در هر دو قهرمانی گذشته پرسپولیس، پای ثابت تیم برانکو بود اما کنار او مسلمان، امیری، احمدزاده و در مقطعی سروش بازی می کردند که بدون آن ها، خط هافبک پرسپولیس کم خطرترین روزهایش را با کامیابی نیا، نوراللهی، رسن و عالیشاه پشت سر می گذارد. هافبک هایی که در 4 هفته ابتدایی کم موقعیت ساختند و کمترین نقش را در گل های پرسپولیس داشتند و اگر نتوانند اوضاع را تغییر بدهند، شاید موتور گلزنی پرسپولیس کلا خاموش گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 93

به "خلاقیت، مهره گمشده تیم برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاقیت، مهره گمشده تیم برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید