ستاره ها در تیم بکام

به گزارش جعبه مهر، بکام قصد دارد ستاره های بزرگ فوتبال را به تیمش اینتر میامی منتقل کند.

ستاره ها در تیم بکام

به گزارش خبرنگاران ، دیوید بکام ستاره بزرگ فوتبال انگلیس حالا در صندلی مدیریت سوداهای بزرگی در سر دارد. بکس در هفته جاری با رونمایی از باشگاه خود اینتر میامی دنیای فوتبال را شگفت زده کرد ولی شگفتی های بزرگ این پروژه ابرستاره دنیای فوتبال همچنان ادامه دارد. بکام برای باشگاه خود فهرستی از ستاره های بزرگ فوتبال تهیه نموده که قصد دارد آنها را به تیمش اینتر میامی منتقل کند. انتشار نام این ستاره ها در کنار نام پرآوازه دیوید بکام توجه بسیاری را به لیگ فوتبال MLS آمریکا و تیم تازه تاسیسش جلب نموده است. یکی از ستاره های مورد نظر بکام، کریستیانو رونالدو است. با اینکه رونالدو اخیراً با باشگاه یوونتوس قرارداد امضا نموده و به ایتالیا منتقل گردیده ولی زمانی که اینتر میامی از سال 2020 رسماً به لیگ MLS بپیوندد، امکان انتقال رونالدو به این تیم کاملا احتمال دارد. بی تردید بکام برای جدا کردن ابرستاره ای مثل رونالدو از یوونتوس و انتقالش به لیگ MLS مسلماً باید به او قراردادی پیشنهاد دهد که رکورد قراردادهای تاریخ فوتبال را خواهد شکست.

بکام علاوه بر رونالدو به ستاره های دیگری نیز چشم دوخته؛ مثل رادامل فالکائو بازیکن موناکو. هدف دیگر دیوید بکام وین رونی همبازی سابق او در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است. کاپیتان سابق سه شیرها و بهترین گلزن تیم ملی انگلیس اخیرا به باشگاه دی سی یونایتد و لیگ MLS ملحق گردیده و در نتیجه انتقال او به تیم دیگری از این لیگ چندان سخت نخواهد بود.

از دیگر ستاره های مورد نظر بکام، جیمز میلنر از لیورپول است. میلنر در لیورپول درخشان ظاهر گردیده ولی زمانی که به اینتر میامی بپیوندد، سی و چند ساله خواهد بود و لیگ MLS به احتمال زیاد آخرین ایستگاه فوتبالی میلنر خواهد شد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 283

به "ستاره ها در تیم بکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ها در تیم بکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید