فوتبال دنیا، شرح سرخیو راموس درباره شادی گل متفاوتش مقابل وایادولید

به گزارش جعبه مهر، فوتبال دنیا - سرخیو راموس درباره خوشحالی اش پس از زدن گل دوم رئال مادرید به وایادولید شرح داد.

فوتبال دنیا، شرح سرخیو راموس درباره شادی گل متفاوتش مقابل وایادولید

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس پس از زدن گل پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رئال مادرید مقابل وایادولید، با ژست هایی متفاوت از همیشه خوشحالی کرد.

در این بازی طرفداران ناراضی رئال مادرید بارها و بارها بازیکنان این تیم را هو کردند و این روند تا دقیقه 82 ادامه داشت زمانی که وینیسیوس با خوش شانسی و تغییر مسیر توپ موفق شد قفل دروازه حریف را بشکند. در ادامه راموس هم از روی نقطه پنالتی دومین گل بازی را زد و خیال رئال مادرید را از بابت کسب دومین پیروزی متوالی اش با راهنمایی سانتیاگو سولاری آسوده کرد.

راموس درباره شادی پس از گل متفاوتش گفت: زمانی که اوضاع آنطوری پیش نمی رود که شما نمی خواهید، باید آرامش تان را حفظ کنید و به از خودگذشتگی تان ادامه دهد. رئال مادرید باور داشت که می تواند بازی را ببرد و حریف هم تیمی بود که فوتبال خوبی ارائه می کرد. ما حال و هوای طرفداران مان را درک می کنیم و به آنها به خاطر سوت ها و اعتراضات شان حق می دهیم و باید این روند را تغییر دهیم. نتیجه که بگیریم طرفداران دوباره به ما اعتماد خواهند کرد. جدول رده بندی لالیگا

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید ادامه داد: شادی پس از گلم ژستی از غرور و وقار رئال مادرید بود. ما ساعت های کار نموده بودیم تا این نتیجه را بگیریم. درون من نسبت به رئال مادرید غروری هست که اجازه داده رکوردهای زیادی به ثبت برسانم. همچنین من می خواستم این گل را به برادرم که هنوز در بستر بیماری است، تقدیم کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 589

به "فوتبال دنیا، شرح سرخیو راموس درباره شادی گل متفاوتش مقابل وایادولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، شرح سرخیو راموس درباره شادی گل متفاوتش مقابل وایادولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید