منتقدان کی روش را بشناسید: علی جباری

به گزارش جعبه مهر، علی جباری یکی از آن افرادی است که از عملکرد کارلوس کی روش درجام ملت ها انتقاد دارد و بر این باوراست که او نباید در تیم ملی به کار ادامه دهد. پیشکسوت باشگاه استقلال دراین راستا چنین گفته است:در حال حاضر وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس هستند، شما ببینید این دو مربی چه بازدهی داشته اند. برانکو در چند سال اخیر نتایج خیلی خوبی با پرسپولیس گرفت و شفر هم با وجود زمان اندک حضورش، نتایجش با استقلال خوب بوده است. این همه بازیکن از تیم فصل گذشته استقلال جدا شد، اما شفر به بازیکنان جوان بها داد و فرصت می خواهد تیم خوبی بسازد. شما نگاه نکنید که استقلال در حال حاضر این وضعیت را پیدا نموده، اتفاقات ابتدای فصل ارتباطی به شفر ندارد. قصد دفاع از عملکرد شفر و برانکو را ندارم، اما هشت سال پول بیت المال را به کی روش دادند و هیچ دستاوری برای فوتبال ما نداشت.

منتقدان کی روش را بشناسید: علی جباری

جباری که انتظارداشته تیم ملی درامارات قهرمان آسیا گردد درادامه حرف هایش گفت: هر کسی جای کی روش بود، با تیم ملی در جام ملت های آسیا نتیجه می گرفت. از اول هم به کی روش اعتقادی نداشتم و می دانستم نتیجه نمی گیرد. او دنبال تبلیغات برای خودش بود تا رزومه بگیرد و بگوید از فلان کشور پیشنهاد دارد. کی روش مانند آرتیست ها ژست می گرفت تا مردم را تحت تأثیر قرار دهد. این همه استعداد در ایران داریم، اما هیچ کدام را شناسایی نکردند، بیشتر بازیکنان داخلی از حضور در تیم ملی ناامید شده اند. در گذشته رایکوف و جکیچ 70 بازیکن دعوت می کردند تا یک تیم خوب داشته باشیم، با برزیل بازی می کردیم، بایرن مونیخ به ایران می آمد، اما الان چه؟ همه چیز که فیگور و ژست دریافت نیست. اگر کی روش خوب بود چرا در تیم های قبلی او را حفظ نکردند؟ ما 8 سال کی روش را در ایران نگه داشتیم، بازدهی او چه بوده است؟ اینکه فقط جنگ راه انداخته، بازدهی می گردد؟

جباری درپایان حرف هایش گفت: 6،7 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت می کرد، اما نهایت یک نفر بازی می کرد و بقیه با روحیه پایین به تمرینات استقلال برمی گشتند. وقتی سرمربی تیمی 6 بازیکنش را نداشته باشد، چه کار می تواند بکند؟ اگر این 6 ملی پوش بازی می کردند، حداقل روحیه داشتند. کی روش ضرباتی به استقلال زد که کسی نزده بود. او فقط دنبال این بود که طرفداران به جان هم بیفتند.

10-390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1038

به "منتقدان کی روش را بشناسید: علی جباری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقدان کی روش را بشناسید: علی جباری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید