منظمی: کولاکوویچ ایراد فنی زیادی دارد

به گزارش جعبه مهر، دبیر فدراسیون والیبال گفت: فسخ قرارداد کولاکوویچ تبعات مالی را به همراه خواهد داشت اما مطمئن باشید کاری خواهیم کرد که در صورت جدایی کمترین خسارت به فدراسیون والیبال وارد گردد.

منظمی: کولاکوویچ ایراد فنی زیادی دارد

امیرحسین منظمی دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگاران، درباره احتمال تداوم حضور کولاکوویچ بر روی نیمکت راهنمایی تیم ملی والیبال ایران با وجود اظهار نظر کولاکویچ درباره قراردادش تا خاتمه المپیک 2020، اظهار کرد: کاملاً درست است و کولاکویچ برای 2 سال دیگر با تیم ملی والیبال ایران قرارداد دارد اما همه اهالی والیبال اذعان دارند که عملکرد تیم ملی والیبال ایران در قهرمانی دنیا و لیگ های دنیای خوب نبوده است. به همین خاطر باید آسیب شناسی صورت بگیرد و کولاکوویچ درباره این نتایج به ما پاسخ دهد. نه تنها کولاکوویچ بلکه تمامی بازیکنان نیز مورد ارزیابی قرار می گیرند.

او توضیح داد: برای آنکه در سال های آینده تیم ملی والیبال نتایج خوبی بگیرد، احتیاج داریم تا چنین آسیب شناسی هایی را انجام دهیم و به همین خاطر طی دو هفته آینده جلسه ای را با حضور تیم فنی برگزار خواهیم کرد و سپس از شخص کولاکوویچ خواهیم خواست تا درباره نتایج کسب شده پاسخ دهد.

منظمی درباره تبعات مالی خارج شدن فدراسیون والیبال از قرار داد کولاکوویچ گفت: مطمئنا فسخ قرارداد تبعات مالی را به همراه خواهد داشت اما مطمئن باشید کاری را خواهیم کرد که در صورت جدایی کمترین خسارت به فدراسیون وارد گردد. من خودم به شخصه سوالات زیادی از کولاکوویچ دارم و او باید به این سوالات پاسخ دهد زیرا از نظر فنی ایرادات بسیار زیادی به او وارد است.

دبیر فدراسیون والیبال خاطر نشان کرد: متاسفانه قبل از اعزام تیم ملی به قهرمانی دنیا و بازی های آسیایی و تورنمنت اسلوونی فشارهایی وارد شد که که باعث شد قرارداد در آن زمان امضا گردد. در آن زمان پیشنهادی از سوی یک باشگاه روسیه به کولاکوویچ داده شده بود و همین مسئله شرایط را پیش از قهرمانی دنیا کمی سخت نموده بود اما مطمئن باشید ما هم از آن فشارهای استفاده خواهیم کرد تا کمترین خسارت به فدراسیون وارد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 612

به "منظمی: کولاکوویچ ایراد فنی زیادی دارد" امتیاز دهید

2 کاربر به "منظمی: کولاکوویچ ایراد فنی زیادی دارد" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منظمی: کولاکوویچ ایراد فنی زیادی دارد"

1 دیدگاه

هورتاش قاسمی 21 مرداد 1398

با احترام. به تجربه تیم های بزرگ در منطقه 2 زمین از اسپکر چپ دست استفاده میکنند مثل لهستان در بازیهای ملتها در آمریکا با ایران که باعث برد آنها شد و یا روسیه با ایران در انتخابی المپیک ، اما مربی محترم ما از فهم این مطلب غافل است - مربی ما اعتماد به نفس ندارد که از همه بازیکنان استفاده کند و مصداق آن 20 مسابقه اخیر است که تنها از 6یا 7 بازیکن استفاده کرده مگر اینکه رقیب ضعیف و مثل مکزیک بوده باشد - امروزه سرویس خوب زدن تعیین کننده است که متاسفانه مربی ما در ارتقای این ویژگی بازیکنان ناتوان است - مربی ما توان استفاده از همه استعدادهای موجود را ندارد و اگر نسل فعلی والیبال پایان یابد تیم آینده بی تجربه ترین خواهد بود - و ده ها ایراد و نقص دیگر که ایراد آنها اینجا میسر نیست

پاسخ به هورتاش قاسمی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید