کمیته رصد مسائل اجتماعی در استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، سید علی آقازاده روز سه شنبه در نشست شورای سیاستگذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک، گفت: در حال حاضر در استان مرکزی شورای راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شروع به کار نموده است.

کمیته رصد مسائل اجتماعی در استان مرکزی تشکیل شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه نمود: در امسال برنامه های هفته دولت استان مرکزی با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برگزار گردید و این رویکرد مدنظر واقع شده است و در همین راستا مقرر است نمایشگاه دستاوردهای نظام اسلامی همزمان با دهه فجر در استان مرکزی برگزار گردد.

حقیقی اعلام کرد: شورای راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی تاکنون چهار جلسه برگزار نموده و همچنین ستادهای فرعی شهرستانی این شورا در استان شکل گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: مصوبات شورای راهبری و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان مرکزی به دستگاه های مرتبط برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تشکیل کمیته رصد مسائل و نارضایتی های اجتماعی در استان مرکزی توضیح داد: در این کمیته اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها عضویت دارند و تکلیف عمده آن آنالیز مسائل و نارضایتی های اجتماعی و ارائه راه حل برای حل مسائل مذکور است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 309

به "کمیته رصد مسائل اجتماعی در استان مرکزی تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته رصد مسائل اجتماعی در استان مرکزی تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید