آلگری: ماندزوکیچ در ایتالیا هم پیروز خواهد بود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: سرمربی بانوی پیر با تمجید از مهاجم کروات جدید تیمش، پیش بینی کرد که او در کالچو عملکرد خوبی خواهد داشت.

آلگری: ماندزوکیچ در ایتالیا هم پیروز خواهد بود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری از قرارداد 18 میلیون یورویی که یوونتوس با ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات تیم فوتبال اتلتیکومادرید بست ابراز خرسندی کرد و این بازیکن 29 ساله را مهاجمی قابل دانست که روزهای درخشانی را در فوتبال اروپا تجربه خواهد نمود.

گفته می گردد که مهاجم پیشین بایرن مونیخ تنها یک فصل از پیوستن اش به روخی بلانکو می گذشت، برای پر کردن خلاء احتمالی کارلوس توس به یوونتوس پیوسته است، کسی که گفته می گردد میخواهد به آرژانتین برگردد و برای تیم پیشین خود، بوکاجونیورز بازی کند.

آلگری در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما نباید کوشش کنیم که کسی را جانشین توس کنیم بلکه هدف مان باید جذب بازیکنان جدید باشد، بازیکنانی که بازی و توانایی های شان را دیده ایم و موردپسند مان بوده است. ماندزوکیچ بازیکنی است که در هر لیگی که بازی نموده گل های فراوانی به ثمر رسانده است. او بازیکنی با شخصیت و مهاجمی طراز اول است که به نظر من عملکردش در فوتبال ایتالیا هم قابل قبول خواهد بود.

سرمربی بانوی پیر درباره دلیل کوشش یوونتوس برای جذب ماندزوکیچ هم گفت: ما او را به خدمت گرفتیم، چون به توانایی های این بازیکن احتیاج داشتیم. ماندزوکیچ بازیکنی فوق العاده است و من از اضافه شدن او به تیم بسیار خوشحالم.

آلگری که در فصل گذشته چهارمین قهرمانی متوالی را در سری A و عنوان نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را برای بانوی پیر به ارمغان آورد، تأکید که در فصل آینده هدف این تیم ارائه یک رقابت قدرتمندانه دیگر با تیم های ایتالیایی و اروپایی برای کسب پنجمین اسکودتوی متوالی و پیشروی تا مراحل انتهای لیگ قهرمانان اروپاست.

او مطرح کرد: یوونتوس فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. با کمی کوشش بیشتر می توانستیم کارمان را با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کامل کنیم اما با این حال فینال فوق العاده ای را تجربه کردیم. ما در آن بازی خوب جنگیدیم و هر دو تیم موقعیت های فراوانی داشتند. هدف ما برای فصل آینده کسب پنجمین قهرمانی متوالی است. یوونتوس تنها یک بار در دهه 30 پیروز به کسب این تعداد قهرمانی متوالی شده است. علاوه بر این می خواهیم یک فصل زیبای دیگر در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم. باشگاه در کوشش است و زمانی که پنجره جابجایی بسته گردد، تیمی خواهیم داشت که حداقل 10 بازیکن زیر 23 سال در آن حضور دارند.

آلگری همچنین به اهمیت حفظ ستاره فرانسوی خط میانی تیمش، پل پوگبا برای مسئولان باشگاه اشاره داشت. او درباره ستاره 22 ساله تیمش که مشتریان پرو پا قرصی مانند منچسترسیتی، بارسلونا و پاری سن ژرمن دارد و شایعات فراوانی درباره خروجش از تورین شنیده می گردد، گفت: یوونتوس احتیاجی به فروش پوگبا ندارد و اگر هم قرار به انجام نقل وانتقالی باشد، همه چیز به خواسته خود بازیکن بستگی دارد اما من با او صحبت نموده ام و ما گفت و گوی مسرت بخشی داشتیم. پوگبا بازیکن جوانی است و باید در یوونتوس بماند تا پیشرفتش ادامه داشته باشد. برای او پیشرفت در محیطی که یوونتوس دارد آسان تر است و او هنوز سال های زیادی برای ادامه دادن به دوران بازیگری خود پیش روی اش می بیند. یووه تیمی بزرگ و در سطح دیگر قدرت های فوتبال اروپاست اما پوگبا خودش باید برای داشتن یک فصل خوب دیگر به همراه این تیم انگیزه داشته باشد.

سرمربی پیشین میلان در انتها درباره آینده دو هافبک ایتالیایی تیمش، آندره آ پیرلو و کلودیو مارکیزیو هم تأکید کرد: پیرلو باید تصمیم بگیرد که می خواهد در این سطح از فوتبال به کارش ادامه دهد یا اینکه می خواهد در خارج از کشور هم تجربه کسب کند. او بعد از چهار سال فوق العاده به باشگاه درباره برنامه اش خواهد گفت. در فصلی که گذشت پیرلو برای ما بازیکن تأثیرگذاری بود. آینده مارکیزیو هم تعیین است. آینده او بازی در جلوی خط دفاع است.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3524

به "آلگری: ماندزوکیچ در ایتالیا هم پیروز خواهد بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "آلگری: ماندزوکیچ در ایتالیا هم پیروز خواهد بود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: ماندزوکیچ در ایتالیا هم پیروز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید