آماده مصاحبه با رئیس جمهور اوکراین در مسکو هستم

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از تمایل خود برای پذیرش پیشنهاد رئیس جمهور اوکراین مبنی بر انجام گفتگوهای دو طرف بر سر مساله درگیری های مرزی میان دو کشور خبر داده و گفت آماده است در هر زمان که طرف اوکراینی مایل باشد، در مسکو پذیرای وی بوده و بر سر روابط دوجانبه از جمله تنش های موجود میان دو کشور مذاکره نمایند.

آماده مصاحبه با رئیس جمهور اوکراین در مسکو هستم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس این گزارش، پوتین در ملاقات با همتای بلاروسی خود، الکساندر لوکاشنکو در مسکو گفت: اگر قرار است ما بر سر پیشرفت در روابط دوجانبه مصاحبه کنیم، از این موضوع استقبال نموده و هر زمان که رئیس جمهور اوکراین مایل باشد، در مسکو پذیرای وی هستیم.

گفتنی است پیشتر، کاخ کرملین از دریافت پیشنهادی از سوی رئیس جمهور اوکراین مبنی بر درخواست ملاقات با ولادیمیر پوتین و مصاحبه بر سر تنش های ایجاد شده میان دو کشور خبر داده بود. رئیس جمهور اوکراین خواهان این ملاقات در منطقه دونباس اوکراین شده بود؛ حال آنکه ظاهراً پوتین این پیشنهاد را نپذیرفته و مایل به برگزاری چنین ملاقاتی در مسکو است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10067

به "آماده مصاحبه با رئیس جمهور اوکراین در مسکو هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده مصاحبه با رئیس جمهور اوکراین در مسکو هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید