از ویچر بعدی تا سایبرپانک و مجموعه ای نو؛ سی دی پراجکت از برنامه های خود می گوید

به گزارش جعبه مهر، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی از جزئیات پنج پروژه آینده خود با موضوع ویچر، سایبرپانک و یک آی پی تازه رونمایی نموده است.

از ویچر بعدی تا سایبرپانک و مجموعه ای نو؛ سی دی پراجکت از برنامه های خود می گوید

این پروژه ها شامل یک سه گانه نو از ویچر و دو بازی دیگر از این سری با نام های رمز Sirius و Canis Majoris هستند که به ترتیب به وسیله استودیوهای سی دی پراجکت، The Molasses Flood و استودیویی غیر داخلی فراوری می شوند. از طرفی یک بازی نو با موضوع سایبرپانک 2077 و با نام رمز Orion به وسیله استودیوی نو سی دی پراجکت در شهر بوستون و یک آی پی کاملا نو با نام رمز Hadar در دست ساخت است.

آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، مدیر عامل استودیوی سی دی پراجکت رد، می گوید:

پروژه Sirius (استودیوی The Molasses Flood)

نوترین بازی استودیوی بازی The Molasses Flood که بازی هایی نظیر The Flame in the Flood و Drake Hollow را در کارنامه خود دارد، با نام رمز Sirius در دنیای ویچر جریان خواهد داشت. این بازی با پشتیبانی استودیوی سی دی پراجکت ساخته می گردد و با فراوریات گذشته این استودیو متفاوت خواهد بود. در واقع به نظر می رسید که این بازی قرار است تا مخاطبان بیشتری را هدف قرار دهد زیرا در کنار بخش تک نفره، گیمرها می توانند از بخش چند نفره آن نیز بهره ببرند.

سه گانه ویچر (استودیوی سی دی پراجکت رد)

پروژه دیگر سی دی پراجکت با نام رمز Polaris، در واقع همان اثری است که حماسه نو سری ویچر را شروع می نماید و داستان ویچر 3 را توسعه می دهد. سه بازی در این حماسه وجود خواهند داشت که در یک دوره شش ساله از زمان انتشار پولاریس در دسترس قرار خواهند گرفت. 6 سال شاید چندان زمان زیادی برای توسعه چنین بازی های عظیمی به نظر نرسد اما ظاهرا سی دی پراجکت فکر همه جای کار را نموده است. به نظر می رسد که در خصوص جنبه های فنی نسخه های دوم و سوم، این دو بازی از موارد ایجاد شده در طول توسعه پولاریس بهره مند خواهند شد. در واقع پولاریس پایه و اساس دنباله های خود را ایجاد خواهد نمود. در نهایت گفتنی که پولاریس احتمالا همان اثری باشد که داستان سیری را روایت خواهد نمود.

پروژه Canis Majoris (استودیوی خارجی)

پروژه بعدی با نام رمز Canis Majoris یکی دیگر از بازی های سری ویچر خواهد خود. این بازی به وسیله یک استودیوی خارجی فراوری خواهد شد که به وسیله توسعه دهندگان با تجربه ای که روی بازی های قبلی ویچر کار نموده اند، راهنمایی می گردد. از نظر فنی، توسعه دهندگان قرار است تا از آنریل انجین 5 و مجموعه ابزاری که برای ساخت Polaris استفاده می گردد، برای ساخت این بازی نیز بهره ببرند.

در رابطه با سایبرپانک 2077، بدون شک اولین پروژه سی دی پراجکت رد، عرضه اولین بسته الحاقی آن یعنی فانتوم لیبرتی (Phantom Liberty) خواهد بود. این تنها بسته الحاقی بازی خواهد بود که قرار است در سال 2023 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری در دسترس قرار گیرد. البته پشتیبانی از بازی همچنان پس از عرضه این بسته ادامه خواهد داشت.

پروژه Orion (استودیوی سی دی پراجکت رد)

پروژه Orion قرار است که پتانسیل های دنیا سایبرپانک را به طور کامل نشان دهد. کیچینسکی با بیان اینکه برنامه های بلندپروازانه آن ها به کار، فداکاری و رشد تیمی بیشتری احتیاج دارد، گفت:

آی پی نو با نام رمز Hadar (استودیوی سی دی پراجکت رد)

میچل نواکوفسکی (Michal Nowakowski)، معاون ارشد توسعه کسب و کار سی دی پراجکت رد، در رابطه با این پروژه گفت:

بخش چند نفره

او در ادامه اضافه نمود:

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مهر 1401 بروزرسانی: 15 مهر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11241

به "از ویچر بعدی تا سایبرپانک و مجموعه ای نو؛ سی دی پراجکت از برنامه های خود می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ویچر بعدی تا سایبرپانک و مجموعه ای نو؛ سی دی پراجکت از برنامه های خود می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید