از گرانترین تا ارزانترین هتل های ونکوور کانادا

به گزارش جعبه مهر، در این مقاله قصد دارین بهترین هتل های ونکوور را به شما معرفی کنیم تا قبل از سفر به این شهر زیبا و لوکس، اقامتگاه خود را انتخاب کنید. در ونکوور هر نوع هتلی که بخواهید وجود دارد اما ناگفته نماند که ونکوور نسبت به شهرهای دیگر کانادا گرانتر بوده و هتل های آنجا نسبتا پرهزینه است. اما با ورود به این هتل ها با کافه های لوکس و معروف، رستوران های ستاره دار، سالن های فانتزی، استخرهای شنا و اتاق های رو به دریا یا منظره 360 درجه شهر ونکوور روبرو خواهید شد. اکثر این هتل ها در DownTown ونکوور قرار گرفته است و به جاذبه های گردشگری ونکوور نزدیک است. در این مطلب با ما همراه باشید تا مشهورترین هتل های ونکوور را با تمام جزئیات ارائه دهیم.

از گرانترین تا ارزانترین هتل های ونکوور کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

بهترین هتل های ونکوور را بشناسید

Fairmont Hotel Vancouver

فیرمونت یکی از معروف ترین هتل های ونکوور است که امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است. این هتل در قلب شهر ونکوور قرار داشته و در زمان پادشاه جورج پنجم در سال 1939 ساخته شد. اتاق های این هتل با معماری و شکل و شمایل سلطنتی بنا شده و وسایل داخل آن بسیار غنی است.

اگر می خواهید از امکانات هتل بدانید باید اضافه نمود که هیچ چیزی کم نداشته و شامل یک سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان، رستوران و کافه های مجهز است. اتاق های این هتل چشم اندازی زیبا از شهر ونکوور را به نمایش گذاشته که هر روز صبح با دیدن این مناظر با انرژی مثبت از خواب بیدار می شوید. هتل فیرمونت نزدیک به جاذبه های گردشگری ونکوور مانند گالری هنر ونکوور و خیابان معروف رابسون است. قیمت این هتل برای هر شب 205 پوند است.

Rosewood Hotel Georgia

انتخاب هتل همواره کاری سختی بوده و نیازمند دقت و تجربه است. اگر اطلاعات خاصی در خصوص هتل های ونکوور ندارید حتما از آژانس مسافرتی منتخب یاری بگیرید. مرکز شهر ونکوور پوشیده از هتل های لوکس و ارزان است، اما اینکه کدام هتل به بودجه شما سازگار است بحثی مهم خواهد بود. رزوود یکی دیگر از هتل های مشهور ونکوور است که دقیقا در مقابل گالری هنر قرار گرفته است و توریست های زیادی برای اقامت به این هتل می روند.

سرگرمی های متنوعی نظیر: استخر آب شور، سالن بدنسازی و آب درمانی، رستوران، بار، کافه وجود دارد که کاملا شما را سرگرم خواهند کرد. اینترنت رایگان هم یکی از مهمترین امکاناتی است که در تمام هتل های ونکوور وجود دارد. قیمت این هتل برای هر شب 257 پوند است.

OPUS Hotel Vancouver

اوپوس از این لحاظ جزء مشهورترین هتل های ونکوور قرار گرفته است که بازیگران هالیوودی مانند بن افلک، جنیفر لوپز و لیدی گاگا و … در آن اقامت گزیده اند. امکانات این هتل بسیار زیاد بوده و تمام نیازهای شما را پوشش خواهد داد. حتی مهمانان این هتل می توانند برای رفت و آمد از اتومبیل لیموزین به طور رایگان استفاده نموده و به گردش در شهر ونکوور بپردازند.

باری کسانی هم که مدافع محیط زیست هستند دوچرخه های رایگان در اختیارشان قرار می دهند. صبحانه های هتل اوپوش به شدت هوادار داشته و نان موز و دونات تازه از تنور در آمده را سرو می نمایند. قیمت این هتل برای هر شب 202 پوند است.

Fairmont Pacific Rim

این هتل شاید به ظاهر مدرن و پرزرق و برق باشد اما به محض ورود به آنجا، متوجه می شوید که سنتی و کاملا قدیمی است. جاذبه های گردشگری متنوعی در نزدیکی این هتل قرار گرفته است؛ در نتیجه به راحتی می توانید به گردش و تفریح در نزدیکی هتل خود بپردازید. در لابی هتل هر روز موسیقی زنده گیتار و پیانو پخش می گردد و همین موضوع جذابیت هتل را بیشتر نموده است.

اتاقها و سوئیتهای هتل با امکانات و نهایت تکنولوژی ساخته شده و می توانید نهایت بهره وری را از هتل ببرید. جذاب ترین قسمت این اقامتگاه، چشم اندازهای جذاب کوههای شمال کرانه خواهد بود. قسمت هتل برای هر شب حدود 275 پوند است.

Four Seasons Hotel Vancouver

اگر می خواهید در قلب شهر یکی از هتل های ونکوور را انتخاب کنید، ما به شما هتل چهار فصل را پیشنهاد می کنیم. این هتل لوکس 5 ستاره، امکانات بسیار زیادی داشته که تمام نیازهای یک مسافر را پوشش خواهد داد. این هتل دارای استخر رو باز، باشگاه بدنسازی بزرگ و مجهز، رستوران و کافه هایی که غذاهای بین الملل را سرو می نمایند.

اتاق های لوکس این هتل رو به مناظر بسیار زیبای ونکوور است که حس تازگی و شادی به شما می بخشد. یکی از نکات مثبت این هتل وجود محوطه ای برای بچه ها است که می توانید آنها را به آنجا برده و خودتان به تفریحات دیگر بپردازید. قیمت یک شب این هتل 232 پوند است.

Pan Pacific Vancouver

این هتل جزء آخرین هتل های ونکوور است که می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم. اتاق های عظیم الجثه این هتل برای یک شب حدود 305 پوند هزینه بر خواهد بود. اما قطعا با رزرو این هتل بهترین سفر عمر خود را تجربه خواهید کرد. نمایش زنده اپرایی که هر شب در هتل پن پسیفیک برگزار می گردد شما را میخکوب خواهد نمود و حتی یک لحظه هم هتل را ترک نخواهید کرد.

هر نوع امکاناتی که به ذهنتان برسد مانند: سونا و جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، پارکینگ، اینترنت رایگان، اسپا و رستوران ملل وجود خواهد داشت. این هتل به تمام وسایل نقلیه ونکوور نزدیک است و به همین علت می توانید تمام جاذبه های گردشگری را ببینید و لذت ببرید.

The Buchan Hotel

در این قسمت می خواهیم اقامتگاه های ونکوور که مقرون به صرفه است را شرح دهیم. این هتل های ونکوور برای کسانی که می خواهند بیشتر به گردش و تفریح در سطح شهر بپردازند و نیازی به امکانات خیلی لوکسی ندارند مناسب است. این هتل بسیار تمیز و در نوع خود مجهز است. اتاق های هتل از یک تخته تا 3 تخته آغاز می گردد.

تمام اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا بوده و دارای تلویزیون و اینترنت اختصاصی است. سیگار کشیدن در اتاق ها آزاد بوده و می توانید بعد از گشت و گذاری طولانی در شهر ونکوور به هتل برگردید. قیمت این هتل برای هر شب 151 دلار کانادا است.

Howard Johnson Hotel

هتل هاوارد جانسون یکی دیگر از هتل های ونکوور است که بسیار مقرون به صرفه بوده، اما از لحاظ کیفیت بهتر از Buchan است. اتاق های هتل منظره های زیبایی را به نمایش گذاشته و کاملا مبله است. اینترنت رایگان، رستوران و کافه، اتوشویی و ماشین لباسشویی جزء خدمات این هتل خواهد بود.

یکی از مهمترین امتیازات این هتل نزدیک بودن آن به تمام وسایل نقلیه و فاصله 10 دقیقه ای آن با مرکز شهر ونکوور است. بابت هر یک شب این هتل باید 191 دلار کانادا را بپردازید.

Samesun Vancouver

این هتل هم از قیمت مناسبی برخوردار است هم اینکه شباهت زیادی به هاستل دارد. گردشگران و توریست هایی که با یک کوله به سفر میروند و دور جهان را می چرخند از این دسته هتل های ونکورر استفاده می نمایند. زیرا هم مقرون به صرفه است هم امکانات کافی برای یک مسافر را دارد. این هتل تجهیزات و امکانات یک هتل معمولی را دارد و برای چند ساعت استراحت بسیار مناسب است.

اگر برایتان مهم است هتلتان به مکان های دیدنی ونکوور نزدیک باشد، سیم سان انتخاب جالبی خواهد بود. با مرکز شهر فاصله کمی داشته، در نزدیکی جزیره Granville بوده و فقط 10 کیلومتر از اقیانوس آرام نیز فاصله دارد. برای رفت و آمد هم فقط با پیمودن 7 دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه مرکز شهر ونکوور برسید. قیمت هتل برای یک شب 171 دلار کانادا خواهد بود.

منبع: دلتابان
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1804

به "از گرانترین تا ارزانترین هتل های ونکوور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گرانترین تا ارزانترین هتل های ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید