اسپالتی به جای جامپائولو؟ میلانی ها از سرمربی شان حمایت کردند

به گزارش جعبه مهر، مسئولان باشگاه میلان با وجود آغاز ضعیف این تیم در فصل جاری سری A و باخت در دربی مقابل اینتر، همچنان حامی سرمربی شان هستند.

اسپالتی به جای جامپائولو؟ میلانی ها از سرمربی شان حمایت کردند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که از گوشه و کنار شایعاتی مبنی بر لبریز شدن کاسه صبر مدیران باشگاه میلان از آغاز ضعیف این تیم به خصوص پس از شکست 2 بر صفر در دربی دلامادونینا شنیده می شد، اکنون اعلام شده که آنها حمایت خود از سرمربی تیم شان مارکو جامپائولو اعلام نموده اند.

پس از باخت شنبه شب میلانی ها در دربی که دومین باخت آنها در 4 بازی شان در این فصل بود، بعضی منابع خبرهایی مبنی بر احتمال روی کار آمدن لوچانو اسپالتی، سرمربی فصل گذشته اینتر به عنوان جانشین جامپائولو منتشر شد اما شبکه اسپورت ایتالیا ابراز اطمینان نموده که مقامات باشگاه میلان روز گذشته (یکشنبه) به زمین تمرینی میلانلو رفته اند تا شخصاً به جامپائولو اطمینان خاطر دهند که قرار نیست اخراج گردد.

اولین رسانه ای که شایعه برکناری جامپائولوی 60 ساله را منتشر کرد نشریه توتواسپورت بود که از اسپالتی به عنوان گزینه جانشینی وی نام برد. اسپالتی پس از اخراج شدن از اینتر در تابستان سال گذشته، اکنون بیکار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2835

به "اسپالتی به جای جامپائولو؟ میلانی ها از سرمربی شان حمایت کردند" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسپالتی به جای جامپائولو؟ میلانی ها از سرمربی شان حمایت کردند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی به جای جامپائولو؟ میلانی ها از سرمربی شان حمایت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید