اطلاعات بازی .Empty

به گزارش جعبه مهر، وقتی پای پازل هایی مثل بازی .Empty به میان می آید می توانیم ترکیبی ظریف از سادگی و پیچیدگی همزمان را تجربه کنیم که ایده ای کاملا ساده را در قالب مراحل متعدد به یک بازی پیچیده، اعتیادآور و لذت بخش تبدیل می نماید.

اطلاعات بازی .Empty

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو،در بازی .Empty یک فضای سه بعدی متشکل از چند دیوار و چند جسم در اختیار ما قرار می گیرد که هر جسم با بخشی از این فضا هم رنگ است و با جابجایی و چرخاندن کل پازل این جسم در مجاورت بخش همر نگ خودش قرار می گیرد و با آن ادغام و حذف می گردد.

هدف کل بازی همین است که شما فضایی که در اختیارتان قرار می گیرد را از اجسام خالی کنید که به ترتیب خاصی قابل انجام است . شاید شرح بازی کمی برایتان پیچیده باشد اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که در مراحل ابتدایی بازی که ساده هستند، کاملا راه و روش حل پازل ها را یاد می گیرید.

با بالا رفتن مراحل فقط تعداد اجسام بیشتر نمی گردد بلکه چالش های جدیدی هم از راه می رسند مثلا برخی از اجسام بعد از تطبیق با رنگ فضای سه بعدی محو نمی شوند بلکه رنگ زمینه را هم تغییر می دهند و تمام ترتیبی که برای حل پازل در ذهن داشتید را به هم می زنند و همین چالش ها هستند که باعث می شوند بازی .Empty از یکنواختی خارج گردد.

طراحی بصری بازی کاملا حال و هوای مینینالیستی دارد و یاری می نماید تا سادگی در بازی چشم گیر باشد اما به طرز هوشمندانه ای هم با تلفیق رنگ ها به این سادگی جان بخشیده تا هم چنان جذابیت لازم را برای بازیکنان داشته باشد. موسیقی متن آرام است و کاملا با فضای آرامش بخش بازی جور در می آید، خصوصا وقتی که به جملات کوتاه و پرمعنی بین مراحل می رسید.

اما با تمام نقاط قوتی که در بازی وجود دارد، گاهی هم هنگام چرخش سه بعدی پازل ها بازی کمی دچار مشکل می گردد که قابل چشم پوشی است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8762

به "اطلاعات بازی .Empty" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات بازی .Empty"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید