بازنشر سوم داستانی از طاهره ایبد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب تخیلی غاغا غولی، غول غاغولی با تصویرگری سمیه محمدی برای گروه سنی 7 سال به بالا (نوخوان) به چاپ رسیده است.

بازنشر سوم داستانی از طاهره ایبد

کتاب غاغا غولی، غول غاغولی داستان غولی را بیان می نماید که مدت زیادی است از چراغ جادویش بیرون آمده و در تمام این مدت برای آدمی زادها همه کاری نموده بود.

اما غول داستان سال های سال بود که آدمی زادها او را از یاد برده بودند و چون تنها مانده بود دلش می خواست به چراغ جادویش برگردد. ولی او نمی توانست به راحتی به جایش برگردد بلکه باید یک آدمی زاد پیدا می کرد که وِردش را بخواند تا به چراغ جادویش برگردد: غاغاغولی، غول غاغولی!

این کتاب که اولین بار در سال 1394 با قطع خشتی از سوی کانون منتشر شده است، اکنون با شمارگان 2هزار و 500 نسخه به چاپ رسید تا شمارگان آن در سومین مرحله چاپ به 9هزار نسخه برسد.

کتاب 28 صفحه ای غاغاغولی، غول غاغولی! با قیمت 10هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه های محصولات فرهنگی در دسترس علاقه مندان واقع شده است.

پیش تر نیز بیش از 10 کتاب به نویسندگی طاهره ایبد همچون خانواده آقای چرخشی، مجموعه پنج جلدی چارخانه و خاله کشمشی، عجیب و غریب های ته دریا، لاک پشت ترسو، خانه پغورقاتی، پریانه های لیاسند ماریس و... از سوی کانون منتشر شده است.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8508

به "بازنشر سوم داستانی از طاهره ایبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشر سوم داستانی از طاهره ایبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید