بدترین هتلهای جهان : هتل داینستی مالزی

به گزارش جعبه مهر، بعنوان اولین هتل قصد داریم هتل داینستی کوالالامپور رو معرفی میکنیم. جهت مطالع مشخصات و دیدن تصاویر به این آدرس مراجعه کنید و چنانچه شخصا تجربه حضور در این هتل را داشته اید به بخش هتل ها در این آدرس مراجعه نمایید و نقد و آنالیز خود را بنویسید.

بدترین هتلهای جهان : هتل داینستی مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

این هتل در گذشته ای نه چندان دور 4 ستاره بود اما مدتی است که به 3 ستاره تنزل پیدا نموده است ، با این حال بسیاری از آژانسهای مسافرتی همچنان این هتل را به عنوان 4 ستاره ارائه میدهند. با اینکه منطقه هتل مشابه خود هتل بد نیست و ساهتمات هتل جز بلندترین ساختمان های کوالالامپور محسوب میشود اما مبلمان وسائل قدیمی و محیط به روح و کثیف اتاقها و هتل و همچنین وجود تعداد بسیاز زیادی از حشرات موزی -مخصوصا سوسک) این هتل را به انتخابی بسیار بد برای مسافران ایرانی تبدیل نموده است.

همانطوری که در سایت TripAdvisor این هتل رتبه 252 از بین 275 هتل را به خود اختصاص داده است و از نظر کاربران این وب سایت معتبر در حد هتلی 2 ستاره میباشد. البته دور از انتظار هم نیست که با این فرایند به زودی درجه رسمی هتل نیز نزول دیگری را تجربه نماید

دوتسانی که از این هتل تصاویری دارند ممنون میشم تصاویر را برای ما ارسال کنند تا بتوانیم بیشتر و بیشتر مابقی کاربران و مسافران آینده و احتمالی این هتل را از کابوسی که انتظارشان را میکشد آگاه سازیم.

تصاویری که در زیر مشاهده مینمایید همگی از وب سایت TripAdvisor.com گرفته شده اند.

منبع: لست سکند
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4085

به "بدترین هتلهای جهان : هتل داینستی مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین هتلهای جهان : هتل داینستی مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید